2013年12月27日星期五

圍爐夜話

圍爐之間

圍爐夜話, 寒夜圍爐, 田家婦子之樂也.
壁爐有種說不出的氛圍, 和諧恬靜.
每晚圍在一起, 梳梳毛, 閒話家常.
最常說的一句 : 你係咪好愛媽媽呀 ~
要相親相愛, 唔得打交, 凍就大家攬實瞓,
個個都乖, 哥哥最乖, 乖就剪指甲, 剪完食魚粒粒.
俾媽媽錫下面仔啦, 邊個最肥豬大肚腩, 細佬仔係咪你 ?

~ 別人笑我太瘋癲 我笑他人看不穿 ~
no talking no talking no talking no talking no talking no talking no talking no talking

25 則留言:

悄悄話可直接電郵到saimuimama@gmail.com

  1. i talk to my cats like you
    almost exactly the same

    回覆刪除
  2. 多謝哂 T.T ~ 呢樹係spare blog, 無人睇無人留言好冷清架 =_=”
    你卜都有相話 :愛如己出嘛 ^^ 我細細聲對住佢地講嘢, 班臭豬會瞇眼打咕嚕架……

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. I am crying ~ crying ~ 愛屎你地呀 ~ 嗚嗚嗚 ~
      唔記得password, 攪咗好耐先入倒嚟 ~
      Lu媽 ~ 你有咩打算呀 ???
      矛公仔玩...=_="

      刪除
    2. 我來也.....嘩哈哈哈哈

      刪除
  4. 朝朝無哥哥經理冲既奶茶飲點得,1杯熱奶茶唔該!

    回覆刪除
    回覆
    1. Bill 媽早晨 ^_^
      哥哥 Manager ~ 我要一杯熱咖啡唔該 ≧▽≦

      刪除
    2. 即刻嚟, 標ee, 魚ee等我一陣下.....
      係喎, 唔見囉囉e嘅 ?
      經理哥哥上

      刪除
    3. 哥哥經理....我今日晏咗.....唔飲嘢嘞, 我過嚟咀啖你+ 摸吓你隻毛手仔就走喇 ≧▽≦

      刪除
  5. 陰公... 遲早到我 ...T T...

    回覆刪除
    回覆
    1. 今朝收到獅子比我ge emial : resource usage warning > <:

      刪除
  6. 嚇得滕滕~~~ 震囉,真係嚇到我入~~~心~ 呀..呀呀呀

    回覆刪除
  7. 嚇得滕滕~~~ 震囉,真係嚇到我入~~~心~ 呀..呀呀呀

    回覆刪除
  8. 咁點算呀 T.T.........不如阿妹,呢媽, LU 媽以後一齊過檔blogspot 啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 最慘慘係矛公仔嘛 T-T...

      刪除
    2. 都總算有瓦遮頭, 唔使無處容身, 都未坐暖櫈就俾人趕咁嘛 @.@

      刪除
  9. 阿妹ge“螳臂擋車”版頭又幾有型bor ;p

    回覆刪除
  10. 每次入來, 你的版面都唔同 ge.......阿妹你試緊 blogspot d分唇呀 ?

    回覆刪除