2014年1月21日星期二

借過少少

貓前媽後 ~ 原本想寫一下養貓前, 當媽後的生活和心態, 怎料落筆後, 竟回到自己的童年時. 

其實也沒什麼, 養貓前的生活平板了一點, 那當媽後呢? 返工等放工, 放工望放假, 晚上有點忙, 扭扭抱抱錫錫, 時間不夠用, 行街濕平, 九成是買玩具零食. 

多年下來, 自己變得更有母貓的威嚴, 不過間中也會慈母上身一下, 牠們比孩子更孩子, 但也有懂事的時候, 當然, 吵吵鬧鬧最經常, 永遠長不大, 黏在媽媽身邊的那份倚賴感, 最是窩心, 就像這樣.....

借過少少1

借過少少2

借過少少3

借過少少4

借過少少5

借過少少6
no talking no talking no talking no talking no talking no talking no talking no talking

64 則留言:

悄悄話可直接電郵到saimuimama@gmail.com

  1. 阿妹cafe開分店,哈哈哈!
    咁我系正舖要奶茶,分店要鮮油多

    回覆刪除
  2. 早晨,等我開定枱先!
    整杯奶茶+醬多呀,哥哥經理唔該!

    回覆刪除
    回覆
    1. 標ee, 哥哥我今日過嚟呢度負責水吧呀, 熱奶茶即到, 等一陣啦~隨便坐唔好客氣~

      刪除
    2. yeah!今日咁合皮,今朝茶水我請!
      哥哥經理,我都幫手,等我攝高衫袖先 ^~^

      刪除
    3. 早晨標妹 ^^......我都嚟幫哥哥手睇檔

      刪除
  3. 總店我決定結業啦, 生平最恨被人威脅, 明明話免租, 家下得閒就嚟搗亂, 肯俾錢就無事, 好叻咩, 哼~你獅子唔好食肉啦, 改食蕉啦 ^^

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 早晨,呢呢!返埋今日又放假,好合皮!

      刪除
    2. 早晨呀呢標,唔知發咩神經, 成朝諗起雞球大包,R頭ing…

      刪除
    3. 系米阿妹cafe做埋中菜部,除左奶茶咖啡之外,做埋一盅兩件,配雞球大包呀?

      刪除
    4. 呢標妹大舊早晨
      做埋中菜部, 我可以幫手傳菜 ^^

      刪除
    5. 未裝修好又未搬……點請你呢個咁靚嘅傳菜呀^^乜得呢度咁衰架, 我唔鍾意用流得版, 死gogo嘢呀, 回應完死要彈番去行動版, 唔知停用流動版仲會唔會咁呢?

      刪除
    6. 仲有個問題呀, 成日click你地個頭像都去唔倒你地個卜, 無用google+嘅卜友先正常入得, 係咪咁呀?

      刪除
    7. 係架, 喺回應度禁我哋個頭係去唔到我哋個 BLOG 架, 所以我 SET 咗關注 BLOG 友喺右手邊, 喺嗰度禁就 OK 喇

      刪除
    8. 哦 ~ 要禁關注個頭 (up頭ing)

      刪除
  5. 仲有我呀honey, hug hug 先 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 回應有無得set最新既放上頂呢? 下下要碌到最底,你知啦,阿妹D回應水蛇春咁多,有排碌 :P

      刪除
    2. 呢度最大大大大嘅優點只係穩定有實焦, 唉…舊總部係自設網站嚟, 整乜春set乜春都得, 啲外掛成千上萬俾你揀, 俱往矣, 淚奔T.T:

      刪除
    3. 標媽你個blog無set行動版?你版面設定好多嘢, 相都多, 我次次去你度都係load到恰眼瞓架 -_-

      刪除
    4. 標媽, 我用電話禁你個頭去唔倒你屋企 =_=

      刪除
    5. 『禁你個頭去唔倒你屋企』... 唔明的話,真係俾阿妹笑屎屎 XDDDDD

      刪除
    6. 我都唔豬咩行動版,咩電話版,系邊樹set架?

      刪除
    7. 鄉下婆,咩都唔識,阿妹禁扁我個頭都無用XDDDD

      刪除
    8. Bill媽今朝兩邊走,飲咖啡又食麵 ;p

      刪除
    9. 我都攪掂左個行動版啦,阿妹你試下啦,會會無咁暈?
      Lu媽,我都走去食碗麵先!^~^

      刪除
    10. 我俾妳地禁到晕陀陀…不如妳地搞掂咗先教我啦…

      刪除
    11. Honey ~ 你行動同網路都ok呀, 我鄉下婆新入會 (反白眼ing)

      刪除
  6. 早晨呀!
    入來八下先,都話好鬼麻煩架啦!
    所以無時間慢慢整,好難。
    都係最衰個死YAHOO.........

    回覆刪除
    回覆
    1. 包豆媽, 呢度我都無咩特別整架, 越整得多嘢越load得慢, 我鍾意簡潔, 有基本設定就算架啦~
      不過你忙湊女, 得閒先攪囉 ^^

      刪除
  7. 手機睇5到,只見符號 = =

    回覆刪除
    回覆
    1. 手機睇5到,只見符號 = = x2

      刪除
    2. 我用 IE 睇都係只見符號 T.T

      刪除
    3. 鹹魚白菜 各有所愛 :D
      慣用手機流動版嘅姊妹sss就睇唔倒用唔倒啦, 呢個就係之前呀魚講過嘅問題, 仲一定要用chrome 瀏覽器先得, 我做白老鼠試下.... 網上好多教學, 呢個算最簡單 :P
      我加咗公仔代碼啦, 隨便用or唔用, 當食自助餐多個選舉 :7

      刪除
  8. :-bd 打or copy 代碼係麻煩啲, 玩下當多樣嘢揀囉 ~

    回覆刪除
  9. HI EVERYONE
    FINALLY EVERYONE IS HERE AGAIN
    SO HAPPY
    拍拍拍拍拍拍拍

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時寫卜兩邊同步, 臭呢話唔捨得個舊卜, 要用到佢瓜柴喎……
      你地全部波士卜友, 嚟呢邊吹水係方便啲嘅 :D

      刪除