2014年3月24日星期一

呢媽 ~ 生日快樂

上年2013.3.25帶你遊中東陽光與海灘, 
今年留在這裡,
讓我家少爺小姐給你開派對慶生吧 ~

~ 跳番part舞高興下先 ~
呢生日1
呢媽, 大當家先給你奉上精美的綠茶蛋糕 
呢生日2
靚妹妹負責招呼各路來賓 ~ 龍貓cupcake ~
請慢用 ~ 喵 ~
呢生日3
細佬仔負責照顧蠟燭  
呢生日4
菲女就陪住呢媽許願 


大家隨便食, 隨便玩 ~
no talking no talking no talking no talking no talking no talking no talking no talking

134 則留言:

悄悄話可直接電郵到saimuimama@gmail.com

  1. 細妹,妳d貓卡通好盞計呀 :)) =D7

    回覆刪除
  2. 呢媽生日快樂, 身體健康 :-*

    回覆刪除
  3. 呢妈…祝妳生日快乐,年年有今日岁岁有今朝,身体健康,永远青春美丽,想果样得果样,荷包永远涨卜卜,早日上岸环游世界,嚟KL我请妳食榴槤自由餐 ~

    回覆刪除
  4. Happy birthday to you ~ Hayppy birthday to you ~ Happy birthday to 呢媽 ~ Happy birthday to you:-*:-*

    回覆刪除
  5. 呢~我祝你年年咁開心, 歲歲無煩憂, 事事順心順意, 我擺60你要返嚟呀 :))

    回覆刪除
  6. 呢媽,生日大快樂呀! ^^

    回覆刪除
  7. 呢媽,生日快樂,日日開開心心!

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 早晨呀臭呢honey…碌到咁低叫魔令, 唔係幾慣天:P

      刪除
    2. 呢大舊妹標早晨呀 :-h

      刪除
    3. 呀呢今日佢果邊正日, 有人請食飯呀 :X
      呢~再祝你年年咁開心, 煩事遠離身 :D

      刪除
    4. 早晨姊妹們:-h
      呢媽生日快樂, 身體健康 :-*

      刪除
  9. 回覆
    1. 迷途迷途孤燕~
      未得歸家嘅小孤燕~

      刪除
    2. 果兩個?號咩嚟架標媽:-B

      刪除
    3. 老人痴呆,打錯字:-B

      刪除
    4. 有朝有2隻迷途燕子,一隻大舊少少:))

      刪除
    5. 有幾深,呢樹有邊個大舊少少 :P
      無,見今朝開檔時唔見到大舊之麻 :D

      刪除
    6. 标妈…妳眼花呀?我咪喺上边啰,咁大旧妳都唔见 B-)

      刪除
    7. 碌到頭暈,睇唔到兼入錯格@-)

      刪除
    8. 我努力搵緊啲一揚指外掛, 一篤就自動落到深谷底層:-B

      刪除
    9. 標媽我練成二指神功啦, 你篤上下箭咀就可以拾一聲上山頂,
      拾一聲落谷底架啦, 我地叫早晨唔水碌到頭暈暈啦~

      刪除
  10. 真係碌到頭都暈埋, 我搵唔倒有人教將最新留言放响頭呀~x(

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都搵唔到最新留言放上頂 ^#(^
      Rocky 媽~ 我整咗公仔icon 同將留言格放上頂咋:)]

      刪除
    2. 我mm都整咗留言上頂呀:D

      刪除
    3. "留言上顶"…唔明喎 :-/

      刪除
    4. 都係果個“賓士太太廚房”教架, 標媽你整果陣是旦鴨囉鴨魚鴨臭哥老母都得:P

      刪除
  11. 放大d字:)], 要照顧下d年長blog友

    回覆刪除
    回覆
    1. 我揀呢款template搵唔倒有留言字體大細設定,
      有無人幫下我呀~help )))))))

      刪除
    2. 經lu媽賜教, font size 增至 16:D
      lu媽錫哂你:-*

      刪除
  12. 遲來的祝福: 生日快樂 Sharon, 一個好細心又好有愛心嘅卜友, 好高興認識您!

    回覆刪除
    回覆
    1. 叮噹貓....多謝您...唯獨依度至揾到啱嘴型嘅卜友.....你d留言週時我笑爆嘴 :)) =D7

      刪除
    2. 有舊方包係有勇無謀嘅黑毛豬呀~哈哈哈~

      刪除
    3. 你地都係好識搞笑, 難得互窒得黎又溫馨!

      刪除
  13. 早晨...各位:D ....有部升降機....真係差好遠#:-S ....

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔洗大清早碌到眼花花 =D7
      我都退出google+,做番凡人blogger算la :D
      早晨呢媽&靚靚s :x

      刪除
    2. 早晨呀!
      请问点退出Google十?
      好掛住妳呀,卡b

      刪除
    3. 我都想知點樣退出google +

      刪除
    4. 阿妹,你部升降雞好型,O呀,唔系,應該系 mi mi 通道,系個個識摸入黎!

      刪除
    5. 貓友嚟嘛, 要整部貓咪千降雞咁嘅mimi通道先M數架嘛:D
      咁多位靚靚魔令呀~

      刪除
    6. 貢多位早晨呀 :-h
      我都整咗公仔 lu B-) 琴日收到阿囉通知入到 "範本 HTML", 9秒9即整, 驚遲咗又入唔返 :P

      刪除
    7. 早晨呢 lu 卡舊bill 妹魚 :-h

      刪除
  14. 菲菲同cc 做咗揸 lift小姐 :)) .........都啱ge.....哥哥要負責睇場招呼客人, 細佬仔嘛...俾佢揸.....一定玩 lift 啫:-B

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈, 啱呀~俾細佬仔佢揸, 一係玩lift一係中眼瞓, 炒得啦,
      電梯女郎嘛, 梗要搵啲靚靚地架啦~歡迎光臨妹哥cafe ~

      刪除
    2. 典解我仲係要碌到落尾的?

      刪除
    3. 都話系mi mi 通道架啦(^_-)

      刪除
  15. 回覆
    1. 春呢 ~ 你話要嘅手指指呀 L-) L-) L-) L-) L-) L-) L-)

      刪除
    2. 典解....頭先系車上明明見到系手指指,返到今司變左眼碌碌既? :-B

      刪除
  16. 用手機真係激屎,入錯格 = =
    個手指指又真係5覺有wor

    回覆刪除
  17. Bill媽,退出G+之後好煩gar,如果卜友係G+的話,妳之前所有留言通通會取消,仲有... 想留言的話,佢要妳join佢ge G+才可留言;我E+要開多一個G+戶口先可以留言,真真多計餘 :-w

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一早冇落搭:D
      玩G+ 同FB差不多

      刪除
    2. 咁麻煩,我都無玩G+,初初開Blogger時,亂咁click,click被人踢左入會都唔豬X_X

      刪除
    3. 我都冇玩G+,只係初初寫卜時,誤click咗G+咋
      (我又試下用第二個方法寫呢個回應 :P)

      刪除
    4. 我成日响呢度禁你地個頭都係google+踢人入會~X(
      唔止多計餘, 仲麻拉煩天呀~

      刪除
  18. L-) , L-) , L-) , L-) , L-) , L-) , L-) , L-) , L-) ....
    好暢快.....
    指定動作 L-)

    回覆刪除
  19. 又有人類誤入魔道.....
    貓孩( 肥婆 ) ....RIP , 一路好走 , 合十...

    回覆刪除
  20. 好耐無玩心臟病發啦, 抄篇舊卜set 十一點正出, 一齊時光倒流yahoo時呀 >:)

    回覆刪除
  21. 細妹好努力咁搬呀,搬呀 ::cc7213
    我都寫咗搬遷啟示la, 同獅子say goodbye ::cc7256

    回覆刪除
  22. Happy Birthday~~
    呢媽, 你個卜幾時開工? 好掛住呢呢呢!!!

    回覆刪除