2017年4月2日星期日

媽媽你幾時返呀


這是褓母給我的特效止痛劑 😊
仔~要乖啊....
看顧好三個細佬妹
等媽媽返來
別老是嘔, 教訓細佬妹s輕手點
弄到家裡亂七八糟der
增添褓母工作負擔
你過意唔過意得去
你真是....有什麼麻煩事
等媽媽回來再說嘛!

明天第七針了
這個月尾將會完成所有化療
想想也激動
跟著是手術 電療 回家 終於
有四個細路等著我
什麼也得闖過去

既然很多事改變不了事實環境
自己心態調一調來個平衡

我的網上世界 網上姊妹s
盡是真心好友 不可多得

Lu媽 感激之情 盡在不言中

28 你說得對
我多報喜不報憂 
只是希望大家來cafe時
問候談笑 開開心心
尤其是你 每天的工作 
生活已不容易嘛
一早知你直腸直肚 句句真心 
你說別介意我才介意

波媽 BMD 非常多謝你們的禮物
但你們的心意 才是最暖心的 

卡B媽 多謝你的港大排毒資訊
我才有幸參加 希望一切順利啦

囉魚28 honey Lu BMD 仔仔媽 姊妹s
多謝你們每天早上來cafe撐著
這也是我每天的精神美點

還有叮噹媽 
現在身體沒什麼大礙 
想必一切安好是吧

呢媽這幾年都太忙太累了
生活磨人 確實少了聯絡
呀呢 大家都明白
僅記保重身體
退休享福返來香港
跟一大班姊妹sss聚一下

又夜了 
本想再說一些
自己塞翁失馬的幾件開心事
還是 下篇吧 ~


no talking no talking no talking no talking no talking no talking no talking no talking

187 則留言:

悄悄話可直接電郵到saimuimama@gmail.com

  1. 好快啦
    8針就快攪掂...
    你好翻就交翻俾你開檔...
    暫時我地頂住先...
    記者多食營養食物
    血指數夠先可以打針...
    你要加油呀...
    有咩都同我地呻
    唔好自己一條友死頂
    呻完喊完心會舒服D
    呢度無人可以俾到PHYSICAL 支援你
    只有心靈上的支援
    點都好
    love you + big big hug

    回覆刪除
  2. 快啦快啦, 捱多一陣, 好快可以返屋企
    我份人比較詞窮, 只識得講句努力....加油..... hehe

    回覆刪除
  3. 鱼鱼&大家早晨☕️🍜
    我都係唔识讲嘢…💪🏻💪🏻add oil, honey

    回覆刪除
  4. 28魚舊&大家早晨��
    已經可以想像到你痊癒回家後4寶寸步不離圍著你行坐瞓的情景......你看...哥哥貓的樣子 ~ 像有千言萬語要向你傾訴咁, 真的很想抱抱他錫錫他.....所以阿妹加油....一切好快就會圓滿完成, 痊癒回家.

    回覆刪除
  5. 時間過得真快,四寶好開心望住日曆,阿媽好快返屋企la,細妹又可以晚晚攬住😽覺豬,諗起都開心😻
    細妹媽,送给妳的 ❤

    回覆刪除
  6. 話咁快就快半年啦,向前望,好快可以歸家!大家都撐你!

    回覆刪除
  7. 今日我呢树冇假期,所以都要上嚟饮杯咖啡☕️
    大家早晨👋🏻

    回覆刪除
  8. 亞妹,記住有好多人愛你关心你!四貓等ing你回家團聚,你一定得…加油

    回覆刪除
    回覆
    1. 化到我啲味覺亂哂籠
      食酸嘢先叫好啲
      諗起你整嘅梅子排骨
      好好味……

      刪除
  9. morning sis
    max 26 today
    hot....

    回覆刪除
    回覆
    1. 28 & 大家早晨呀 ^^
      呢個星期日日都有廿幾度

      刪除
    2. 大家早晨☕🍞
      我呢树今日最高32度

      刪除
    3. 此留言已被作者移除。

      刪除
    4. 早晨!大家好,盲中中又去左隔離😝
      阿妹,淨係諗住屋企4寶,其他咩都唔好諗,咁就會好快好架啦!加油!

      刪除
  10. 回覆
    1. 各位靓靓早晨☕️
      晏d家姐嚟载我去食泰国猪脚饭😋😋😋

      刪除
    2. 早晨,泰國豬腳,那咸菜是人間極品😋

      刪除
    3. 有機會再去馬來西亞,大舊媽要再帶我地去食好嘢😚😋

      刪除
    4. 有機會再去馬來西亞,大舊媽要再帶我地去食好嘢😚😋

      刪除
  11. 大家早晨☕️
    全部一齐过嚟玩啦😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 大舊媽 &大家早晨☕️
      好呀.....一齐过嚟玩一定超開心😚😋

      刪除
    2. 午安呀 ^^
      我都好想呀, 一定好開心

      刪除
    3. 我十月返,十月搞唔搞到?

      刪除
    4. 應該搞得切GE, 大家可以夾吓時間先

      刪除
  12. Black cat Rudolf
    http://www.catmov.com/vod/3/5575play.html?5575-0-2

    回覆刪除
  13. 魚魚 & 大家早晨☕️
    我作病....感冒 !

    回覆刪除
  14. 早晨魚囉&靚靚s🍳🍵
    囉快快啪維他命C,無效就睇E生,E+d菌巧惡😈

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家早晨☕️
      RoRo唔好饮咖啡住,听Lu妈话快快啪维他命C

      刪除
  15. 又遲大到, 細妹, 禾安好, 不用担心禾! 你安心休養, 順利打完8針,快快打勝仗, 凱旋回家見4寶,努力, 加油!

    回覆刪除
  16. 各位早晨呀 ^^
    呢幾日俾天氣玩死, 早兩日最高溫度有成27度, 今日得返17度 =.=

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚魚 & 大家早晨☕️
      噚晚食咗D傷風藥, 今日仲係好攰, 好彩明天開始放假,一定要好好休息吓先得

      刪除
    2. 大家早晨
      伤风药大多数会 drowsy ,所以食咗会好眼瞓好攰

      刪除
  17. morning sis
    4-day-holiday
    阿妹幾時最後1針?

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然公衆假已經唔關我樹
      不過4day假喎, 返工嘅大家要好好休息下…
      順利嘅話24號最後1針, 記得上年知道要化8針
      成日攞個月曆嚟數, 當時計最快都要復活節之後
      真係漫漫長路, 仲記得你果句轉理性mode
      咁就最後一針了, 幾難頂都頂埋佢

      刪除
  18. 回覆
    1. 阿妹
      其實
      做人時間過得好快
      由yahoo blog開始
      大家起碼識咗9年
      12月你先話仲有6針
      轉眼間24已經打最後第8針了

      我仍記得你yahoo私下講我知的事
      我們個個都經歷過種種痛苦難關
      我肯定你都係聖鬥士星夭
      今舖堅強捱得過

      繼續理性mode啦:
      如果24順利LAST針
      醫院應該1個月後即5月尾幫你做手術
      手術後留院3-4星期觀察
      應該6月中可以回家
      醫生有無話幾時做電療?

      刪除
    2. 真係好快,眨下眼個療程就會過,阿妹努力💪🏻
      除了家中4寶,你得閒數下貓cafe 有幾多貓貓,諗下佢地㒁様,係空中同佢地傾下計,咁日子就會過得甜好多😊

      刪除
    3. 究竟猫cafe有几多猫猫?🤔

      刪除
  19. morning sis
    放假真真F高興
    直頭唔想反返工

    回覆刪除
    回覆
    1. 28 & 各位早晨呀 ^^
      琴晚竟然失眠, 最後一次望鐘係0348, 今朝眼瞓到癲
      阿妹加油, 仲有個幾月就捱完啦, 好快.....好快....

      刪除
    2. 28魚 & 大家早晨☕️
      阿妹你要加油,仲有2個月好快就過.....
      我D咳仲係未斷尾, 好煩....咳親都咳好耐 !

      刪除
    3. 阿囉
      你趁有太陽
      拎個肺出嚟曬下吹下,揚吓d塵
      咁咳就好快斷尾了

      刪除
    4. 囉囉, 食完傷風藥就咳好耐, 要睇中醫清尾

      刪除
  20. 阿囉
    你去藥材舖
    川貝1兩, 其他5錢, 南北杏, 果皮, 枇杷葉, 桔梗, 蜜棗3粒
    煲瘦肉湯
    連飲4日就得

    回覆刪除
  21. 回覆
    1. 午安,就黎中午冷柱,大家洗定手啦!
      囉,今日好d未呀?

      刪除
    2. 午安咁多位靚靚s <3
      囉囉請假睇E生?

      刪除
  22. 多謝大家關心,噚日放工睇咗醫生,醫生話氣管敏感,食咗藥已好好多了,28個湯水會遲d先煲嚟飲

    回覆刪除
  23. 多謝大家關心,噚日放工睇咗醫生,醫生話氣管敏感,食咗藥已好好多了,28個湯水會遲d先煲嚟飲

    回覆刪除
  24. 回覆
    1. 嚟緊幾日都話會落雨, 濕立立咁, 巧怕呢

      刪除
    2. 各位靓靓早晨
      就快食 lunch 啦😗

      刪除
    3. 落雨出街都麻煩啲, 截的士又難…
      囉囉好返哂未呀你 ?
      5月頭又有假啦大家
      聽日 終於 啦士針啦…
      係呀28 條數係咁計
      電療最快6月中打後
      要睇到時嘅身體狀況
      先知…返5返倒屋企
      希望各樣順順利利啦

      刪除
    4. 細妹, 天氣不穩定, 小心着涼, 明天啦士,打完乜都唔好惗,樂觀休養,調適身心,補充營養,恢復元氣,一切順利!

      刪除
  25. morning sis
    阿妹final shot today?

    回覆刪除
    回覆
    1. 28 & 各位早晨呀 ^^
      阿妹今日啦士, 呢場仗好快就打完, fighting!!

      刪除
    2. 阿妹,fighting💪
      早晨靚靚s😊

      刪除
    3. Yes... LAST!
      离康复之路又近d,honey加油💪💪💪

      刪除
    4. 啦士一針, 威利骨,大家系度幫你發功,正能量......🙌🏻🙌🏻🙌🏻

      刪除
  26. 28, my little mermaid & 各位靓靓早晨☕️🍜

    回覆刪除
  27. 阿妹我差不多好晒啦,我去咗NZ旅行,Last針你要加油呀💪

    回覆刪除
  28. 阿妹我差不多好晒啦,我去咗NZ旅行,Last針你要加油呀💪

    回覆刪除
  29. 美人鱼&靓靓们早晨☕️

    回覆刪除
  30. 姊妹s早晨, 多謝大家的油~
    第一關過凸, 還有兩關,
    奸巴嗲!

    回覆刪除
  31. 呢排乍暖還寒,Bill 婆婆又中招,阿妹要特別注意

    回覆刪除
  32. 大家午安,阿妹一切都會順順利利嘅

    回覆刪除
  33. 大家午安,阿妹一切都會順順利利嘅

    回覆刪除
  34. 好開心見到阿妹上嚟宣布過凸第一關, 跟住就繼續順順利利, 奸爸爹

    回覆刪除
  35. morning sis
    阿妹
    happy to hear that
    back home soon

    回覆刪除
  36. morning sis
    april ends
    may starts

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家早晨
      e+同紧家姐去马六甲玩,过一晚夜

      刪除
    2. 早晨28魚舊﹠靚靚s ^^
      大舊媽玩得開心d呀 <3

      刪除
    3. 午安各位,大舊媽玩得開心d呀 x 2 !

      刪除
  37. morning sis
    yesterday worked from 8:30am until 11:00pm
    busy today

    回覆刪除
    回覆
    1. 28 & 大家早晨
      28,明天放假要好好休息吓
      大舊媽去馬六甲有無食海南雞波粒飯呀 ?

      刪除
    2. 早晨靚靚s,返1日又放1日佛誕假😆

      刪除
    3. 午安各位,就黎又放工了,努力堅持令幾粒鐘,明天又放假了

      刪除
    4. 有食鸡粒饭呀😋
      我呢树佛诞係 10-5-17 下星期三

      刪除
  38. morning sis
    佛誕吉祥
    阿彌陀佛
    庇蔭眾生
    阿妹好快火鳳凰重生

    回覆刪除
  39. 回覆
    1. 魚魚 & 大家早晨☕️..........我有D 眼瞓 ZZZZZZZZZ

      刪除
    2. 早晨魚囉!囉囉,你有邊日返工唔眼瞓架?😂😂😂

      刪除
    3. 大家早晨☕️
      返工眼瞓係好正常嘅😌

      刪除
  40. morning sis
    阿妹,你回家了嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 28 & 各位早晨呀 ^^
      阿妹返咗屋企?

      刪除
    2. 28魚 & 大家早晨☕
      阿妹返咗屋企? 2

      刪除
    3. 未返得屋企, 星期五見e生
      睇埋驗血報告先定手術日期

      刪除
  41. 大家早晨☕
    阿妹如果回家了会俾我哋知嘅😘

    回覆刪除
    回覆
    1. 午安各位,同Bill 婆婆嘆茶ing
      阿妹定左日子就好快架啦,好似當年定左日子退休咁,話咁快就到,加油啊!

      刪除
  42. 大家早晨☕️......阿妹加油 !

    回覆刪除
  43. 魚魚 & 大家早晨☕️..........我好眼瞓 ZZZZZZZZZ

    回覆刪除
  44. 大家早晨
    RORO,饮多两杯☕☕提神啦

    回覆刪除
  45. 早晨各位,今朝唔使買餸,準備去元朗托貓糧

    回覆刪除
  46. 回覆
    1. 28 & 大家早晨☕️
      我對鞋都有少少濕

      刪除
    2. 大家早晨☕
      我呢树都有微雨

      刪除
    3. 28囉大舊 & 大家早晨呀 ^^
      好彩我返工時唔算大雨啫 HEHE

      刪除
    4. 早晨靚靚s🍳🍵
      ☔⚡Lulu又驚到匿埋🙀

      刪除
    5. 早晨,明明見無雨先落銜買餸,行到一半又落狗💩,好彩買完餸d雨又停

      刪除
  47. 我來也....非人生活太坑人, 仍然頂住ing
    快啦...快啦...好快可以返屋企啦...
    其實我都好掛住四件....好快四寶呀媽可以日日帮佢地更新...
    回頭一望, 鬆一口氣, 又過一關...
    唔冼回我, 唔想你傷眼神...
    養精速銳....

    回覆刪除
  48. 太耐冇回歸...佢然胡記得password

    回覆刪除
  49. 回覆
    1. 魚魚 & 大家早晨☕️.....今朝食中式~ 鵪鶉蛋燒賣

      刪除
    2. 早晨呀,各位靓靓
      我好耐冇见到有 鵪鶉蛋燒賣 卖,好想食😋

      刪除
    3. 各位早晨,大舊媽幾時來香港行下,春旦燒賣、豬膶燒賣、鮑魚燒賣任你食😋😋😋

      刪除
    4. 索索幾時嚟香港啫.....

      刪除
  50. 回覆
    1. 魚魚 & 大家早晨☕️
      大舊媽搬咗新屋未?

      刪除
    2. 早晨魚囉﹠靚靚s ^^
      大舊媽搬屋,大帝s有冇唔習慣?

      刪除
    3. 大家午安🍟🍔
      我未搬屋呀

      刪除
    4. 大家午安🍟🍔
      我未搬屋呀

      刪除
  51. 回覆
    1. 大家早晨,昨晚Bill 爸無啦啦收到個短訊,話佢張ICBC卡已經actived 可以用,但Bill 爸從没有申請該行credit card ,也沒有該行戶口,唔豬係咪俾人盜用豬料,現在銀行跟進中.....

      刪除
    2. 大家早晨☕️
      越来越多骗案,大家要小心d😔

      刪除
    3. 囉標大舊早晨 😊😊
      d騙徒真係勁,攞到咁多資料😨
      上星期做完windows update,今日個電腦開唔到😭😭

      刪除
    4. 此留言已被作者移除。

      刪除
    5. IT 公司搵人上嚟幫我整返喇, 佢話個 motherboard update 咗之後個電腦唔 support 喎, 我唔塞呀, 最緊要佢幫我起返部機 haha

      刪除
    6. 我就係驚咁様,唔敢亂up

      刪除
    7. IT 人話見到有關 driver ge 嘢就唔好 up 喎

      刪除
  52. 回覆
    1. 早晨魚囉舊&靚靚s 🍵🍳

      刪除
    2. 大家早晨,銀行回䨱:是發訊息人打錯電話號碼,剛好和收訊息人號碼差一個字,擔心了成晚😖

      刪除
    3. 皆因騙案太多,真係比佢嚇C😧

      刪除