2016年10月18日星期二

安好


秀色可餐,  請慢用 .......
no talking no talking no talking no talking no talking no talking no talking no talking

193 則留言:

悄悄話可直接電郵到saimuimama@gmail.com

  1. No.111111111......\(^o^)/
    大家早晨

    回覆刪除
  2. 正想講好耐無見菲姑両(^~^)

    回覆刪除
  3. 我返工好+好燥
    都要講:阿菲係好索

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 是不是現正所有人都看不到公仔了?
      打風真煩,早早安排的事,book 好的私房菜、覆診,全部讓路,貓友原本恤髮都要改期,蝕兩晚酒店(> .< :)

      刪除
  5. morning sis
    明知今日掛8號波
    昨晚同火11PM食麥當奴薯條+新地
    在2號youtube唱K唱到12:45
    今朝本PAIR瞓到7:30AM
    爽!

    回覆刪除
    回覆
    1. e+仲打紧风?咁迟d洗唔洗返工?
      BMD……係冇晒d公仔 -_-#

      刪除
    2. 大舊媽,掛緊8號風球,今日應該全日放假ga la

      刪除
    3. 28舊Lu 午安...噚日仲諗住朝早要返,e+天文台話黃昏先會改掛3號,今日全日都放假la♡

      刪除
  6. 大家早晨
    今日有冇人要返工呀?
    尋日打风,大家都安好吗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大舊媽早晨....星期六我要返半日架 T.T ....HK打風一般都唔會太嚴重ge, 早2日黑雨水浸仲犀利過噚日d雨,打風大家留係屋企應該都好安全ge

      刪除
    2. 早晨舊囉,打8號風我全日留家保護8婆Lu,我住果區唔算大風,只係不停落大雨。

      刪除
  7. 回覆
    1. 早晨各位,長假期完了,今日要返工啦,大家飲多杯咖啡,努力工作!

      刪除
    2. 魚標 &大家早晨 ^ ^
      飲ing熱奶茶啦.......

      刪除
    3. 大家早晨~
      仲未有时间饮咖啡

      刪除
    4. e+饮紧啦
      鱼…我都好掛住妳哋

      刪除
    5. 此留言已被作者移除。

      刪除
  8. 大家早晨.....今日要OT會好忙 @.@

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨囉&靚靚s ^^
      囉,努力加油,嗚殊 \(^V^)/

      刪除
    2. 大家早晨
      忙d可以忘记咗眼瞓(≧∇≦)

      刪除
    3. 午安,多野做確實會無時間眼瞓 XDD

      刪除
  9. 回覆
    1. 早晨大舊媽&靚靚s ^ ^

      刪除
    2. 大舊媽今日開檔喎, 嚟杯馬拉咖啡醒醒神先,
      Lu媽魚魚大家早晨呀 ))))))))

      刪除
    3. 咦!細妹好耐無巡舖啦,浪潭老師 (^-^)

      刪除
  10. 回覆
    1. 28 & 靚靚們早晨 ^^
      28 OFF, 要好好休息吓

      刪除
    2. 放假做d平日想做又無時間做的事,放鬆下
      上星期打風原本覆診看報告(決定要不要吃藥),改了今日,今朝無啦啦血壓又升到150,等覆診兩個月期間都是13x-14x,晤通個天要我長期吃藥?

      刪除
    3. 大家早晨
      28放假要好好休息吓
      標媽近排做過D乜嘢剌激活動 !

      刪除
    4. 大家早晨
      年纪大,血压都会高d,BMD要听医生话

      刪除
  11. 回覆
    1. 早晨,各位靚靚,人生進入另一階段,開始與藥物為伍了

      刪除
    2. 只要一切安好, 藥物都係好隊友,
      早晨呀姊妹們 ~

      刪除
    3. 標媽, 我未登陸已開始要食血壓藥,我不戒口, 所以血脂血糖也偏高但未食藥, 你小心飲食作息, 唔好3高都有,要食多D藥啊!

      刪除
  12. 靚靚們早晨呀~~
    標媽兩日都430起身, 好難頂吓喎 HAHA, 有冇喺車度瞓吓覺呀

    回覆刪除
  13. 各位靓靓早晨
    今朝我好勤力,炒米粉做早餐(≧∇≦)

    回覆刪除
    回覆
    1. 大舊媽 & 靚靚們早晨呀
      我都要一碗炒米粉吖唔該 <3 <3

      刪除
    2. 魚舊 & 大家早晨 ^ ^
      咁我都唔客氣嘞,一碟炒米粉吖唔該....記得加辣椒醬喎 3.3

      刪除
  14. morning,好耐無幫襯哥哥cafe,要份加大碼早餐加四款貓毛

    回覆刪除
  15. 靚靚們早晨呀 ^^
    大舊媽~ 今朝有咩早餐食呀??

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚魚 & 大家早晨 ^ ^
      大舊媽~ 今朝有咩早餐食呀x 2 ??
      大舊媽識整D乜呢? (抓頭ing)

      刪除
    2. 鱼啰&靓靓们早晨~
      今朝食咗碗好好味嘅咖喱面做早餐
      其实我识整好多样早餐……炒米粉、炒面、炒河粉、即食面加蛋加ham、杯面、西式早餐、三文治……一个星期都唔会重复(≧∇≦)

      刪除
  16. 靚靚們早晨呀 ^^
    大舊媽 d 早餐, 日日唔同款, 大舊爸同阿囡真係幸福~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚魚 & 大家早晨 ^ ^
      大舊媽 d 早餐簡單得嚟好豐富<3 <3

      刪除
    2. 早晨魚囉&靚靚s ^^
      大舊媽真係叻叻豬 <3

      刪除
    3. Hee hee, 今朝築地實找餐,灑施美夠新鮮,愛C !

      刪除
  17. 回覆
    1. 大家早晨
      雪柜坏咗,等紧新雪柜,好多嘢要执,好忙

      刪除
    2. 大家好!旅行完結,一切回覆正常,7點起身,餵貓、食早餐、買餸、煑飯又一日

      刪除
  18. 靚靚們早晨呀 ^^
    琴晚開始涼咗好多, 大家要著多件衫呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚魚 & 大家早晨 ^ ^
      忙咗2日, 今日可以得閒D 啦

      刪除
    2. 早晨魚囉&靚靚s(╯з╰)

      刪除
    3. 大家早晨
      我树落紧雨,睇怕呢场雨会落成日

      刪除
    4. 大家早晨
      我树落紧雨,睇怕呢场雨会落成日

      刪除
    5. 天氣好似一下子涼左,Bill 婆婆都中左招,睇左e生食藥好左d,大家小心,唔好冷親

      刪除
  19. 靚靚們早晨呀 ^^
    今朝起身, 屯門得15度 @@, 突然咁凍, 應該好多人中招

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚魚 & 大家早晨 ^ ^
      荃灣16度,無雨

      刪除
    2. 早晨魚囉舊&靚靚s 😊

      刪除
    3. 今朝咁凍,本來懶懶閒唔想換季都唔得,大舊媽無換季的煩惱

      刪除
  20. 靚靚們早晨呀 ^^
    今朝仲係咁凍, 又陰天, 真係唔想離開個被竇 >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚魚 & 大家早晨 ^ ^
      呢D天氣我覺得好清涼好舒服

      刪除
    2. 系咁二凍少少,居然凍C3個人(>﹏<)

      刪除
  21. 大家早晨 ^^
    條魚放4日大假, 過咗澳門風流快活

    回覆刪除
  22. 今日又係我閞檔,大家早晨 ^^

    回覆刪除
  23. 早晨!今朝我開檔,今日有頂角吐司,加貓喵認證:)

    回覆刪除
  24. 大家早晨 ^^24號會趺返落16度, 但呢幾日都仲係好熱, 我噚晚又開返冷氣瞓

    回覆刪除
  25. 回覆
    1. 早晨呀,靓靓们~
      RO,妳要返工就紧係眼瞓架啦!

      刪除
    2. 早晨!囉,其實你有邊朝起身唔眼瞓?

      刪除
    3. 一個二個過嚟打seafood L-)

      刪除
  26. 回覆
    1. 美人鱼&各位靓靓早晨

      刪除
    2. 午安!大舊媽,呢排阿妹cafe 好似得番我、你 同twins ,無咩客 (ー ー;)

      刪除
    3. 我地撐住, 遲 d 可能會多 d 客架喇 hehe

      刪除
    4. 我都想做坐上客,但時差唔啱

      刪除
  27. 靚靚們早晨呀 ^^
    仔仔媽~ 有時差唔緊要, 我哋呢度好 OPEN 架, 你無時無刻都入到嚟坐 HEHE

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨呀,各位
      Lu妈,妳好耐冇上黎饮茶啦

      刪除
    2. 您哋依家就嘆靚早餐,我就要去瞓覺覺豬

      刪除
    3. 午安呀各位,成朝晤知壯乜,e+先有時間上藜嘆抔咖啡

      刪除
  28. 28&靓靓s早晨
    今日有冇兴趣食下马来式早餐 辣死你妈 nasi lemak? 唔会太辣架

    回覆刪除
  29. 28大舊早晨呀 ^^
    我要我要, 仲要加多杯凍嘅馬拉咖啡

    回覆刪除
  30. 早晨28舊魚&靚靚s ^^
    我怕辣 > < 早餐都係雙蛋,通粉,多士熱奶茶 ^^

    回覆刪除
  31. 我又要辣死你媽 ,是不是即係喇沙?

    回覆刪除
  32. 我又要,做宵夜,“朵 lee 媽加先”

    回覆刪除
  33. 辣死你妈係棷浆饭,配料有江鱼仔,鸡蛋,花生同带甜味煮过嘅辣椒,好好味架,仲有,可以当早餐,Lunch,下午茶,晚餐宵夜都得
    仔仔妈叻叻!

    回覆刪除
  34. 靚靚們早晨呀 ^^
    恭喜 Lu 媽添丁 [拍手] [拍手]

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨魚舊﹠靚靚s ^^
      多謝呀 ~ 個百厭星日日喺咁周圍跑,追阿哥家姐玩,邊個夠佢玩 XDDD

      刪除
  35. 早晨各位!辣C阿媽+熱啡1杯唔該!

    回覆刪除
  36. 大家早晨
    鱼返咗嚟又到RoRo失踪?
    BMD……即到!

    回覆刪除
  37. 大家早晨(≧3≦)
    我要標媽鬆餅加1杯馬拉咖啡唔該(╯з╰)

    回覆刪除
  38. 回覆
    1. 早晨,又星期一,囉!起身啦!
      話咁快又一年

      刪除
    2. 28魚標&大家早晨
      枱面好多文件 T.T
      連放8日半假, 晚晚好夜瞓,朝早好晏先起身, 下午搵朋友TEA....咁慵懶ge生活攪到我肥咗幾磅, 退休咪變豬!!!!

      刪除
    3. 午安靚靚s ^^
      阿囉有排都未到退休,有排打喊路 XDDD

      刪除
    4. 大舊媽的blog就嚟變年刋了 ;p

      刪除
  39. 午安,呢兩日唔見大舊媽既?去左旅痕?

    回覆刪除
  40. 大舊媽剛出blog: TOTO 走了, 她很傷心!

    回覆刪除
  41. Toto 走在前面带着毛毛,偶尔回头看望毛毛有没有跟得上……相信他们已在彩虹桥上做了好朋友!

    回覆刪除
    回覆
    1. TOTO 喺彩虹橋, 好多朋友仔陪佢, 大家會再見的

      刪除
    2. 大舊媽, LU媽來個 big hug (拍背ing...)

      刪除
    3. 那邊有Bill Bill 睇住,不用擔心

      刪除
    4. 大舊媽,Lu 媽 big big hug!(ToT)/~~~

      刪除
    5. 午安靚靚s ^^ 大家來個big big hug.
      今早送毛毛最後一程,回家了。

      刪除
    6. 毛毛,一路好走,Lu媽,Take care

      刪除
  42. 早晨各位,大舊媽,好掛念你,放開點,出來飲杯咖啡啦!

    回覆刪除
  43. 生老病死
    完全無常
    無法控制

    回覆刪除
  44. 28 & 靚靚們早晨呀 ^^
    今日唔知聽日事, 所以要識得珍惜身邊 ge 一切
    大舊媽)))))))))) 有咩唔開心, 過嚟坐吓傾吓偈, 呢度大把姊妹等緊你呀

    回覆刪除
  45. 早晨,又到星期五,大家好好努力!

    回覆刪除
  46. 各位姐妹早晨
    今朝一早就跟朋友去花市买花 for 佢教堂用
    我冇乜事,只係最近瞓唔好成日都会头痛
    多谢大家关心

    回覆刪除
  47. 回覆
    1. 早晨各位,見番大舊媽好開心,瞓得唔好會影響身體健康,28, 開兩劑俾大舊媽,等佢好瞓d

      刪除
  48. 靚靚們早晨呀 ^^
    28 要做埋我哋 ge 中醫師 haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家早晨
      老人家,瞓唔多 =_=

      刪除
    2. 魚舊 & 大家早晨 ^^
      雖然我都係老人家,但就要瞓好多 =_="

      刪除
    3. 我e+ 做左便利店,朝7晚11^_^

      刪除
  49. 回覆
    1. 無論生活幾難捱
      我地都頂咗咁X多年!
      根本無得揀---->日日硬食
      咬緊牙關又頂完1整年...
      姊妹們,
      唔開心--->匿埋喊完--->翌日再鍊過...
      無辦法
      共勉之
      大家努力捱世界!

      P.S.
      煲湯一定要落
      有芯伏神+麥冬
      解鬱, 安神, 熄制

      刪除
    2. 28 早晨 ^^
      加油, 希望大家要捱GE日子唔會好多 XP

      刪除
    3. 28, 好鐘意《共勉之》(^o^)

      刪除