2016年12月7日星期三

思念漫漫

病是生理上的煎熬,思念是心理上的煎熬,
一時間兩者同時發生在自己身上,那種措手不及的煎熬,
人生經歷一次就夠了,現在心情明明很平靜,
但眼淚不知怎的一直在流,以為自己很堅抽,
不過給潛意識出賣了,原來跟那四條粉腸分開,
是整件事中最難過度的.......

大家不用擔心,我會沒事挺過來的,
只是,很想大家一起陪我走這段路,
如果化療順利,明年年中完成手術,就可以回家了~

這幾天精神不錯,早上還跟妹妹出街吃早餐,
平常天天做的事,治療期間變得奢侈,所以特別享受。

人生歷練,幾百世都難以正果,
這世,上天給我下輩子的考驗,會是什麼的契機?
關關難過關關過,準沒錯的,
天光了,今天就先寫到這裡,
還是那一句,大家不用擔心我,
水照吹,啡照沖,多毛多士照舊,
I love u all ~
no talking no talking no talking no talking no talking no talking no talking no talking

186 則留言:

悄悄話可直接電郵到saimuimama@gmail.com

  1. Honey..... I love you forever
    加油再加油

    回覆刪除
  2. 沒有什麼大不了,講出來同大家分擔下舒服D

    回覆刪除
  3. 關關難過關關過, 阿妹加油~~
    呢度成班姐妹撐住你, I LOVE U

    回覆刪除
  4. 阿妹...你要加油, 有嘢要幫手記得要出聲......I Love you

    回覆刪除
    回覆
    1. 你地貼心嘅問候同關愛,就係我嘅精神良藥,
      日日都要食 ^_^

      刪除
  5. 咖啡檔有哥哥睇住,我地喺呢度自己放題,唔水擔心。
    細妹媽fighting,LOVE YOU TOO.

    回覆刪除
    回覆
    1. Lu媽 我愛c你.....
      有你同我一齊輝挺,身心c暢,
      一定好快返屋企 ~

      刪除
  6. 細妹
    睇到2個字
    忍唔住喊...
    你點呀?有咩幫到你?一定要出聲...
    你要頂住...
    我地成班一定撑你
    LOVE YOU細妹BIG HUG

    回覆刪除
    回覆
    1. 喊完
      轉理性MODE
      化療期間
      如果經濟容許
      食雲芝膠囊可以減低副作用
      再實惠d可以食螺旋藻膠囊都可以
      多飲紅蘿蔔/青瓜汁
      可以減輕化療後體溫升高情況
      化療期間要盡力食得就食盡谷
      血紅素唔夠醫生就會將化療延期

      細妹
      有事要出聲
      唔好扮堅忍戰士死頂
      至多喊完再鍊過
      呢度個個識咗10年8年
      個個都真心撑你的

      刪除
    2. 真係唔好意思,嚇親28你添.....
      都一段時間啦,心情都平伏同適應咗好多,
      講俾你地聽....係攞心靈良藥,有你地嘅關心同問候,
      我一定撐得過,仲有七針......

      刪除
  7. 亞妹好突然,要撐過來....化療期間要特別保暖,千祈唔好冷親......
    四貓宜家點?有人代照護?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我ok呀,多謝波媽 ~
      你記得我妹妹都係啦,
      有佢做盲公竹爭好遠,我去咗佢屋企住,
      4寶就自己响屋企,有專人照顧,我好放心^_^

      刪除
  8. 加油,四條粉腸需要妳,妳都需要佢哋

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀仔仔媽,我真係好需要佢地,
      日日都好掛好掛住......

      刪除
  9. 各位姐妹早晨~
    我哋齐齐为细妹打气,大家keep fighting!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大舊媽 & 靚靚們早晨呀 ^^
      阿妹~ fighting... fighting... fighting...

      刪除
    2. 舊魚& 大家早晨
      阿妹 ~ 仲有七針.... fighting... fighting... fighting....fighting... fighting... fighting... fighting

      刪除
    3. 早晨舊魚囉﹠靚靚s ^^
      有咁多正能量,細妹媽好快返屋企攬住4條粉腸開party ^3^

      刪除
    4. 總需要信任自己
      汗血水交織天與地
      天崩了我亦繼續挺起
      問昨天可想不起

      刪除
  10. 哎吖吖,又去左隔離街,好彩識路搵番
    入到黎見咁情況,唔知講咩,不過大家一條心是一様的,大家會在這𥚃為你加油,要幫忙,開句聲得啦
    7針,聽落好驚,但系是一定可以挺過去的
    細妹,fighting!

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 28魚& 大家早晨 ^^
      返多2個多星期就過年喇

      刪除
    2. 大家早晨
      一早落场大雨,e+已经雨过天青

      刪除
    3. mm e院抽完血, 合格下星期第二針,
      順利就剩6針, 距離回家嘅日子又近啲,
      好開心(≧∇≦)

      刪除
    4. 要信自己,一定会顺利,保持住开朗嘅心情,好快可以返屋企见四条粉肠

      刪除
    5. 阿妹 fighting ~~ 嚟緊 ge 時間都會順順利利的

      刪除
    6. 亞妹你一定得既......烏殊

      刪除
  12. 明明有位匿名朋友留咗言,但係又搵唔倒,
    匿名朋友,你好!好多謝你又現身為我打氣,
    我好記得你啊,估你是個女生是吧?
    這個卜給我帶來一班真心摯友,
    給我滿滿的正能量去闖關....
    真的很多謝每一位給我打氣的姊妹~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好神秘的匿名小姐……d 留言时见时唔见 凸^-^凸

      刪除
    2. 匿名可能是沒有login 入G+

      刪除
  13. 魚魚& 大家早晨丸^^
    阿妹 ~ have a nice day

    回覆刪除
  14. 大家早晨~
    保持最佳心态,一切就会安好……

    回覆刪除
  15. 午安! 星期一保持清醒,午飯後也要保持清醒⋯⋯⋯
    好眼瞓⋯⋯(#^.^#)

    回覆刪除
  16. 回覆
    1. 大家早晨 ^^
      Lu 媽你今日應該仲眼瞓過我喎....快 d 去洗面,摔下眼c先啦 :p

      刪除
  17. morning sis
    妹你食多D嘢
    好快就打埋果6針回家見臭哥4寶
    love u
    撐你

    回覆刪除
    回覆
    1. 28魚& 大家早晨 ^^
      阿妹~打第2針喇, 加油 !

      刪除
    2. 早晨28魚囉﹠靚靚s ^^
      阿妹干巴嗲,嗚殊 <3

      刪除
    3. 大家早晨~
      呢个星期第二针,明年四月就应该打晒八针…好快可以返屋企揽住四条粉肠……加油呀,honey!

      刪除
    4. 哥哥cafe 午市,今日要貓毛碟頭飯,細妹預你加底,嗚殊!

      刪除
    5. 哎呀…打完一堆字揩錯制唔見哂…
      多謝咁多位姊妹, 順利完成第二針了,
      剩6針的感覺真好, 過舊曆年前應該可以完成4針,
      honey, 我係術前化療, 所以無咁快返倒屋企,
      不過有你地陪住, 快架啦(≧∇≦)

      刪除
    6. BMD預我加底咁正呀,
      碟頭想食白豬仔燶邊蛋飯,
      今晚叫妹妹整過我晚餐先, 正\(^o^)/

      刪除
    7. 亞妹,你曳吖唔准食白豬仔(罐頭嘢],燶邊蛋都唔可以,知道嗎?
      盡量要吃新鮮食物......add oil

      刪除
    8. 俾你周倒添,
      妹妹唔肯整我食....今晚飲薯仔番茄湯,
      有精神寫下嘢,時間易過啲......

      刪除
    9. 好彩有妹妹睇住你,你要聽話唔好曳曳

      刪除
  18. 回覆
    1. 28 & 靚靚們早晨 ^^
      阿妹 FIGHTING, 剩返 6 針, 好快過
      28 FIGHTING, B 埋2016

      刪除
    2. 大家早晨
      噚日喺 vet 树有人问我屋企养几多只猫,我好自然咁答佢有四只…
      同Jelly讲话,又好自然咁讲:你哋四个要照顾好自己身体,有事要同妈妈讲呀…
      我仲係好掛住 TOTO……

      刪除
    3. 28魚舊早晨
      ToTo 常在大家的心中嘛

      刪除
    4. 早晨靚靚s ^^
      大舊媽,掛住小天使係好自然ge事;連小時候家中的毛孩,我同妹都經常講起他們的往事...
      囉講得好,ToTo常在大家的心中嘛 <3

      刪除
    5. 索索~~ TOTO 一直都喺你同我哋心中, 從冇離開過

      刪除
    6. Honey 掛住咪掛住囉,唔洗在意,
      愛在心間嘛,我都有成日掛住彩虹橋啲細路,
      諗下佢地有幾開心自在 ^_^

      刪除
  19. morning sis
    13度
    乾凍
    皮都裂

    回覆刪除
    回覆
    1. 28 & 靚靚們早晨呀 ^^
      今朝凍咗好多, 但過兩日又話暖返, 俾 d 天氣玩死 @@

      刪除
    2. 典解唔見左我琴日既回禟???
      大舊媽,我同新朋友介紹自己時,都系成日話自己有3隻貓架

      刪除
    3. 大家早晨
      最近 blogspot shot shot 地

      刪除
    4. 早晨靚靚s ^^
      BMM,喺咪又去錯隔離呀 :p
      好驚連呢個google ge blogspot都想摺埋 > <

      刪除
  20. 我呢個老餅真係後知後覺, 但都要同細妹打氣, 2016真係衰年, 我識嘅唔計blog 友 有2個要化療, 仲有2個星期2016就過, 衰氣走哂, 否極泰來, 細妹加大油, 要戒口, 食新鮮有益嘢, 唔食得燕窩, 其他有乜要戒口問28啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 叮噹媽, 多謝你同我打打氣加加油呀~
      燕窩我一樓唔食, 雞以後睇怕都唔會再食啦,
      養咗班豬仔之後, 我已經盡量少吃肉。
      而家好似玩緊地獄遊記咁, 落咗去兩次....

      刪除
    2. 辛苦嘅日子总会过去,快乐嘅日子好快会到...

      刪除
    3. 辛苦嘅日子总会过去,快乐嘅日子好快会到...

      刪除
    4. 聽講可以食 d 冇激素 ge 雞架喎

      刪除
  21. 早晨呀姊妹s~ 琴晚發咗個夢好正,
    有張滿哂窿窿嘅床,一瞓上去之後,
    所有嘅病就會响啲窿窿度走哂,
    之後搵張好靚嘅被舖舖上去瞓一陣,
    咁就好返哂架啦^_^

    回覆刪除
  22. 大家早!阿妹瞓個靚教就好番晒,好正!
    呢幾日忽冷忽熱,大家小心身體,我都中左招,睇左大夫食左藥,好番好多了

    回覆刪除
  23. morning sis
    阿妹
    唔該你繼續發夢
    搵張一瞓落去就咩愁困病厄都無哂嘅床
    越多窿越好
    我地每家都訂一張
    齊齊瞓到健康-快樂
    今日冬至
    dear sisters
    the best is yet to come

    回覆刪除
    回覆
    1. 被鋪我包底出錢
      每人一套粉橙色花花被
      一齊冚到發大財
      啪啪啪啪啪啪

      刪除
    2. 28 & 靚靚們早晨呀 ^^
      冬至快樂!!
      有阿妹 ge 去愁困病厄 ge 床, 加埋 28 ge 花花被, 2017 個個都健康快樂

      刪除
    3. 28魚&大家早晨^^
      仲有11日....2016就過去喇

      刪除
    4. 28魚魚早晨呀,冬至快樂~
      今日會出街食冬至飯開心下,
      無錯,我地明年個個都一定健康快樂嘅!

      刪除
    5. 囉囉魚魚....今日有無得收早放下晝呀 ?

      刪除
    6. 冬至快樂,咁多位靚靚s ^^
      今日要加零食比大帝s,一齊做節 <3

      刪除
    7. 大家早晨
      我今朝买咗包汤圆,一阵整嚟食应下节

      刪除
    8. 大家早晨,今朝一早Bill 婆婆煑左咸湯丸,大家襯熱食

      刪除
    9. 阿妹~ 今日公司 ISO Audit, 若考官唔上嚟寫字樓, 就有望收早囉
      咸湯丸正呀, 一碗唔夠喉, 要多碗吖唔該 hehe

      刪除
    10. 冬至快樂,各位做節一定好好餸

      刪除
  24. 回覆
    1. 28大舊 & 靚靚們早晨呀 ^^
      28 加油

      刪除
    2. 28舊魚&大家早晨^^
      10-22...12小時, 28加油

      刪除
    3. 大家午安,這星期仲有一日半,下週又祇有半星期,大家繼續努力!烏殊!

      刪除
  25. morning sis
    damn tired
    left office 22:30 last night

    回覆刪除
    回覆
    1. 28 & 靚靚們早晨呀 ^^
      咁夜走, 今日又咁早起身@@, 今晚仲水唔水 OT 呀?

      刪除
    2. 早晨靚靚s ^^
      咁多位 Merry X'mas & Happy New Year <3

      刪除
  26. 靚靚們早晨呀~~
    聖誕大快樂 ^^

    回覆刪除
  27. yo yo yo yo .....
    我黎啦...
    2016 好快就過去....明年今日回望一下...大家就會覺其實個天對自己不簿..
    不過, 我永遠唔會忘記2016 一年裡面所過嘅每一日..
    自從知道呀妹嘅事, 我好似突然有返d焦點.....唔再頹啦...既然命是如此, 又何必爭鬥.....
    我......鬥志心...開始返黎, 2017 我會突圍而出...拳頭揸實, 腰挺直...實行...大步大步踏上前...
    希望各位老友記身體健康, 每日都順心....
    壞事天天都有, 我而家嘅態度係.......笑下, 之後係....識七佢 L -)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁有鬥心,好事來的,大家加油

      刪除
    2. 呢妈终于归队,好开心

      刪除
    3. 呢媽 ))))) 好掛字妳呀 <3
      呢媽,fighting!

      刪除
  28. 毛毛, toto 嘅離去, 痛心是當然...
    但...當他們離去的一刻, 是鬆口氣的時候...
    因為他們不再痛苦...
    己當小天使的毛孩們, 記得定時回來探望我們.....那個門口都可以....因為我們的心是永遠開著, 等待你的們...

    回覆刪除

  29. morning sis
    存著 要經過春與秋
    內心 也經過喜與憂
    讓我一生 擁有輕鬆節奏
    心裡無欲無求

    回覆刪除
    回覆
    1. 28, 一口氣從10 月睇到而家你d blog, 你一定在晚年福...
      信我...而家...捱住先....

      刪除
  30. Forest gump said:
    Life is just like a box of chocolate
    you never know what happens next in your life...
    老咗享福或繼續捱苦
    只有天知曉
    每個人都有本簿
    一早寫定哂
    根本無得改

    回覆刪除
  31. 28 & 大家早晨^^
    今日天氣涼咗好多, 得12度, 大家記得著多件衫, 尤其係阿妹, 唔好冷親呀 !
    歡迎呢媽歸隊, 2016仲有幾天就過去, 大家fighting 加油, 來年會更好 !

    回覆刪除
  32. morning sis
    只凍1日
    今日又14度了

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個14人的家族旅行,終於完成,因為太攰了,所以今日才歸隊
      歡迎呢媽回歸,好掛住你啊!
      哥哥cafe 在2016 的盡頭,大家都回來,有點家的味道,開心!

      刪除
    2. 28標&大家早晨^^
      是的...哥哥cafe 這裡真的有家的味道 !

      刪除
    3. 大家早晨
      条鱼又唔知游咗去边?

      刪除
    4. 咁多位午安呀 ^^
      我放緊假,出年先返工 hehe
      歡迎呢媽歸隊 👏👏
      2016就過,捱多幾日,2017會越嚟越好的

      刪除
  33. 2016最後一天工作天🎉🎉🎉冇得早放
    下星期新一年開始

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡B &大家早晨^^
      我明天先係2016最後半天的工作....嗚殊....努力....加油 !

      刪除
    2. 呀魚同卡b留言有公仔睇嘅??
      嚟緊又3日假, 大家又可以抖下玩下,
      然後就2017啦, 新一年好開始, yeah ~

      刪除
    3. 囉囉早晨呀, 好快放假架啦, 頂埋佢~

      刪除
    4. 早晨卡囉妹 😙
      祝大家新年進步,身體健康 💪

      刪除
    5. 阿妹~ 我用電話上嚟,有公仔揀 ✌✌

      刪除
  34. 2016最後一天了,魚囉仲要返工,努力加油啊!其他放假人會黠過呢1日呢?我家族今日大食會,是日18人參加
    Happy New Year 🎉🎊🎈🍾🍻

    回覆刪除
    回覆
    1. 標媽&大家早晨 ^^ Happy New Year 🎉🎊🎈🍾🍻
      18人大食會...標媽要出多D力先得, 唔好要標婆婆太辛苦

      刪除
    2. 各位姐妹~ 新年快樂🎉🎉
      標媽18人一齊倒數,實好開心啫,我少你一半,得9個人 XD

      刪除
    3. 各位靓靓…新年快乐,身体健康💪🏻🍻🍻🍾🎤🎊🎉
      ❤️you all !!!

      刪除
  35. 回覆
    1. 新一年🥃🥃🍷🥃🥃🎉🎊🎉
      大家 都要 開開心心 健健康康
      今晚都出街食飯行下高興下🍱🥗🍜🍲

      刪除
    2. 新年快樂🎉🎉
      2017 大家都會更好更健康,衰嘢跟埋2016走

      刪除
    3. 此留言已被作者移除。

      刪除
  36. morning sis
    hope 2017 good
    阿妹藥到病除
    big hug to 阿妹
    sis, love u all

    回覆刪除
    回覆
    1. 各位姊妹新年好!
      今朝一起身陽光普照,心情靚靚,新一年開始,好兆頭🎉💃🏻🕺🏻
      卡B生日快樂!

      刪除
    2. 不愉快的通通留在2016,迎来开开心心的2017年 🎉
      新年快乐, 身体健康💪🏻💪🏻
      细妹药到病除💪🏻💪🏻💪🏻

      刪除
    3. Bill媽,個生日老作架😂

      刪除
    4. 我都估到卡B個生日係假GE

      刪除
  37. 回覆
    1. 28 & 靚靚們早晨呀 ^^
      新一年新開始, 好嘢會接踵而來, 大家都身體健康

      刪除
    2. 28魚& 大家早晨^^
      大家都過來big hug 先

      刪除
    3. 早晨,大家今日返工迫5迫?有貓友住將軍澳説等了5班車才上到😲

      刪除
    4. 早晨呀 28魚囉lu標honey早晨🤗

      刪除
  38. 回覆
    1. 大家早晨~
      噚日囡囡喺我车内发现到有条生生猛猛嘅中大盐蛇😱,结果就搅到我周身唔得闲…楂去洗车吸尘,之后返到屋企仲叫邻居帮我再三检查清楚😖😖

      刪除
    2. honey你好可愛, 益蟲唔水驚啦, 我驚小強多啲…

      刪除
    3. 28魚妹舊&大家早晨 ^^
      盐蛇....我會嚇到大嗌...真係好驚嚇 !!!! @.@

      刪除
    4. 早晨28魚妹舊囉﹠靚靚s ^^
      盐蛇,小強... 巧驚 > < ~

      刪除
    5. e+年紀大左,好唔想殺生,但系d🐍🐛🐒🐜,又真系好驚,唔搞掂佢地自己又永無寧日,人生真係充滿茅盾😅

      刪除
  39. 好攪笑, 蛇蟲鼠蟻個圖係蛇蟲猴蟻,
    我都好想全素, 不過健康未許可,
    真係人生處處都係矛盾...
    遇到小強好難唔x佢😓

    回覆刪除
  40. 回覆
    1. 哈哈🐍🐛🐀🐜先岩,老花呀!不過隻🐒都唔好,希望🐔年好d啦!

      刪除
  41. 早晨,今朝我開舖,今日有咖啡包、半乾蕃茄包、北海道芝士包同粒粒芝士吐司,點解咁多包?因為報麵包班報到儍左,連續兩曰都上堂😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 標媽 & 靚靚們早晨呀 ^^
      咁多包.....點揀好....樣樣都想食...

      刪除
    2. 標魚&大家早晨^^
      我要北海道芝士包 + 哥哥貓毛手仔沖ge熱奶茶吖....

      刪除
    3. 早晨BMM魚囉﹠靚靚s ^^
      BMM太愛麵包了 XDD

      刪除
    4. 仲有冇包剩呀?我都要返个做下午茶
      连续两日行街 shopping, 好攰😎

      刪除