2017年1月7日星期六

在家千日好


臨走前怱怱忙忙買了兩部 ip cam,
幾百元沒什麼要求,但性價比不錯👍
又易裝,不過要藏好電線 選好位置,
兩姊妹都花了一番功夫🛠
不過總算滿意。

賣仔莫摸頭的感覺,
還記得走時一眼也不敢回望,
出了家門,內心依然忐忑,
很無奈,快足八年了,
從未與他們分開過,
往後的半年日子,靠自己了啦,
要乖啊,要聽話啊.....

計計日子,已經個半月了,
個個肥肥白白,生活如常😸😽😻,
有了位天字一號的貴人照顧四寶,
自己又有妹妹看顧,好幸福,可以安心放心治療,
盼著回家🏠的日子🏠


no talking no talking no talking no talking no talking no talking no talking no talking

196 則留言:

悄悄話可直接電郵到saimuimama@gmail.com

  1. 都可以成日見到四寶,放心啦,好好養病,好快就可以攬攬抱抱

    回覆刪除
  2. 佢地4個夠開枱,祇欠一個斟茶遞水,阿妹努力!

    回覆刪除
  3. 相信四條粉腸都好掛字阿娘,見到佢地仲咁相親相愛,真開心 ^3^


    回覆刪除
  4. morning sis
    記得睇街貓BOB

    回覆刪除
    回覆
    1. 我十二月已睇咗優先場,不過同原著有些少不同

      刪除
  5. 放人交給貴人照顧四寶, 你要安心養病先, 時間好快就過, 好快你就可以回家攬四寶.
    有個cam 可以望到四寶, 真係可以放心好多, 果然心思縝密.叻女

    回覆刪除
  6. 四寶努力乖乖的等阿娘康復回家, 阿妹加油, 我信你會好快康復

    回覆刪除
  7. 午安各位
    好耐以前試過用手機寫過一篇卜,點知唔小心delete 左,手機寫的卜, 雖然在桌面可以看到,其實是不可以互通的

    回覆刪除
  8. 有心地善良嘅贵人照顾四宝,honey 放心啦😊

    回覆刪除
  9. 阿妹生日快樂, 身體健康, 早日康復, 可以回家攬四寶.....(我& 阿妹 ~ hug hug, 錫錫)
    哥哥貓生日快樂, 身體健康, e+屋企要靠你維持秩序, 要努力 !

    回覆刪除
  10. 多謝囉囉,真好記性😊
    mm打完5針升白針,
    可以抖返兩個禮拜啦🤗
    哥哥你陪住媽媽八年啦,
    媽媽祝你身體健康 開開心心🎂🍾🍻

    回覆刪除
  11. Gogo又食留言,明明見到叮噹媽,
    叮噹媽你都要保重身體呀,
    而家有無見好返好多呀,
    2017年大家都要健康和樂🤠

    回覆刪除
    回覆
    1. 🎂🎂🎂🎉🎉🎉honey 同哥哥猫生日快乐,身体健康💪🏻💪🏻💪🏻

      刪除
    2. 🎂阿妹生日快樂,早日康復 😙
      比個big big 👄 哥哥

      刪除
    3. 此留言已被作者移除。

      刪除
    4. 係喎,真係冇咗禾留言。 E+好返好多, 面上嘅印有排先退或唔退,健康冇大礙算好彩。 祝妹同哥哥生日快乐,身体健康!

      刪除
    5. 阿妹 & 哥哥生日快樂,身體健康🎂🎉
      阿妹早日康復,快d返屋企陪四寶💪💪

      刪除
  12. morning sis
    busy until 1-20
    drop dead

    回覆刪除
    回覆
    1. 28 & 靚靚們早晨呀 ^^
      28 加油, 希望你忙埋呢排, 之後會冇咁辛苦

      刪除
    2. 28鱼啰 & 各位靓靓早晨 ☕️🍞

      刪除
    3. 早晨28魚囉舊 & 靚靚s 🍳🍵😽

      刪除
    4. 早晨,大家忙還忙,要注意身體啊!

      刪除
  13. 回覆
    1. 唔知点解睇完眼有啲濕:(
      亞妹你有無搵人傳心話俾哥哥地知發生咩事?

      刪除
    2. 忙到tum tum 轉,e+先有時間入黎,仲趕得切叫下午茶☕️🍰

      刪除
    3. 波媽,無搵人傳心呀,
      不過我走前攬字哥哥同佢講過幾次,
      佢知道媽媽咩事嘅,我仲叫佢乖乖地睇住頭家等我返嚟😆

      刪除
  14. 回覆
    1. 魚魚 & 大家早晨^^
      阿妹~ 天氣轉冷要著多件衫唔好冷親

      刪除
    2. 早晨,今朝凍左好多,大家都要保重身體

      刪除
    3. 大家早晨
      我呢树最近好热,一早就成身汗

      刪除
  15. 回覆
    1. 28 囉 & 靚靚們早晨呀 ^^

      刪除
    2. 大家早晨☕️🍩
      今朝一早落咗几个钟嘅微雨🌧🌧🌧

      刪除
    3. 香港呢兩日濕凍, no good 🙅🏻

      刪除
  16. 回覆
    1. 早晨,大舊媽早餐好豐富,天天新款👍🏻

      刪除
    2. 唔覺唔覺下個禮拜就話過年啦😸
      大家辦年貨買新👗👠👢未呀😜

      刪除
  17. 回覆
    1. 女人d👗👖👠👝👛🛍🛍🛍永远都唔夠😝

      刪除
    2. 大舊媽 & 各位早晨呀 ^^
      我已經好多年冇因為過年而買新衫新鞋 lu

      刪除
    3. 舊魚 & 大家早晨^^
      我已經好多年冇因為過年而買新衫新鞋 lu X2 , 不過我買咗新底底同襪

      刪除
    4. 辦ing 年貨中, 買👖👖👖

      刪除
  18. 早晨靚靚s 😙
    我買咗一部無線吸塵機 😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 買新嘢過年好開心架 \(^o^)/

      刪除
    2. 大舊媽,部機用緊la,巧開心唔駛拖住電線周圍行 😆

      刪除
  19. 早晨靚靚s😊今朝都係🍳🍵

    回覆刪除
    回覆
    1. Lu魚 & 大家早晨^^
      Lu媽我要一份吖.....🍳 (煎蛋?)🍵

      刪除
    2. 早晨Lu鱼啰靓靓s ☕️🍜

      刪除
    3. 又星期五啦🤗
      Lu媽同honey兩份都好正喎
      早餐孖上呀🤤

      刪除
    4. 好掛住馬拉d早餐同索索😋😋

      刪除
  20. 星期六矛人?我來撐吓場

    回覆刪除
  21. 回覆
    1. 鱼鱼&靓靚s早晨☕️🍲

      刪除
    2. 魚舊 & 大家早晨^^
      我今朝想食呢份.....☕️🍜

      刪除
    3. 午 安,今朝馬會診所驗血,下午補牙😩

      刪除
  22. 回覆
    1. 魚魚 & 大家早晨^^
      仲有幾日就過年

      刪除
    2. 大家早
      喺FB见到呢句话,我觉得几啱听:
      命裡有時終須瘦,命裡無時胖成球。今朝有食今朝吃,明日更肥明日憂

      刪除
    3. 我都好想唔理, 但一見到D肥豬肉就...... T.T

      刪除
    4. 我發覺近日都胖成球😭

      刪除
  23. morning sis
    阿妹
    你會放假回家過年嗎?

    回覆刪除
  24. 放假?好有趣的兩個字😆
    剛好化完第四針先過年
    回家要在初十後了.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 分開足兩個月了
      上星期回家睇仔
      戴了帽同口罩
      臭哥只係隔遠望住我
      無走埋嚟
      好似認唔倒我咁
      果一刻想😭

      刪除
    2. 佢哋唔会认唔到架…只係唔习惯妳咁嘅打扮,锡返妳,honey👩‍❤️‍💋‍👩

      刪除
    3. 一時認唔到啫,當妳真正回家時,四寶一定嗲住要妳抱,要妳錫😽😻💕💓

      刪除
    4. 係囉, 可能氣味模樣唔同咗,一時間唔適應啫,遲d你好返晒返屋企佢地就會黏到你實一實架啦

      刪除
  25. 仲有下集...我入咗房閂埋門攞嘢
    我妹妹响廳同佢地梳毛,
    臭哥竟然唔梳走去房門口等我��
    到我開門....又淨係識眼定定望住我
    正傻哥��

    回覆刪除
    回覆
    1. 好明显係未见过妳咁唔同嘅 look ,暂时未习惯啫,佢地一定记得妈妈嘅

      刪除
    2. 同意!貓頭好COOL, 好開心都唔會表現出黎!

      刪除
    3. 有時我買完衫返屋企試,個儍妙都系起勢咁聞我,一轉個look 佢地都要時間先接受到架😊

      刪除
    4. 係啦, 其實哥哥唔係認唔到, 只係個LOOK唔同咗, 佢要適應吓 HAHA
      你好返, 就可以返屋企同佢哋盡情依YUP

      刪除
    5. 多謝咁多位靚靚嘅解讀,
      應該係我高估咗自己個衰仔,
      反而細佬肥懵懵下無咩異樣,
      如果我除咗頂帽, 哈哈…
      臭哥仲一定認唔倒…

      刪除
  26. morning sis

    阿妹
    你咪傻啦
    貓狗係認味唔認樣的
    我去剪完頭髮有飛髪舖味
    我D仔都唔睬我啦

    醫院home leave回家住一日半日
    醫生都係話批放假的

    總之
    你食得到就盡食
    血色素夠先可以夠籌碼打化療針
    仲有幾針遮
    好快嘞...

    love you阿妹
    big big hug

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨,今日蒸糕包日,仲要攝時間去扮靚💅🏻,好忙

      刪除
    2. 28 標 & 姐妹們早晨呀 ^^
      前晚食完飯幫阿媽整咗兩底年糕, 今晚要整一底馬蹄糕, 禾刀巧忙 hehe

      刪除
    3. 28 標魚 & 大家早晨呀 ^^
      今晚要去街市買生果,我都巧忙架

      刪除
    4. 大家午安😎
      我哋唔兴蒸羔,但我一阵就要开 wok (中文唔识写) 炸d香口小食,我都巧忙巧忙架😅

      刪除
    5. 香口小食.....正呀, 我屋企已經冇炸嘢好多年 lu

      刪除
    6. 多謝你28 笠u2
      屋企有4件毛神神,
      唉…矛e生會批假我返歸架

      刪除
  27. 年三十啦, 返工嘅今日早收,
    跟字吃團年飯行下花市,
    然後放假叉電吃喝玩樂.....
    預祝雞年個個行大運 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿妹 & 各位靚靚早晨呀 ^^
      我返多半晝收爐啦, 放假又可以瞓晏 d, yeah~~
      我都預祝大家雞年行大運 hehe

      刪除
    2. 妹魚& 大家早晨呀 ^^
      我都返多半晝收爐啦....預祝大家雞年快樂, 心想事成,身體健康

      刪除
    3. 拜個早年先,祝各位&毛孩s身體健康,大吉大利,hug hug ^3^

      刪除
    4. 我仲未收爐,琴日用左半個芋頭炸芋蝦,炸左3個幾鐘,蒸糕蒸到點幾鐘(9:30才開工),撻落床條腰散哂,今曰再戰埋半個芋頭💪🏻

      刪除
  28. 恭喜發財🎉🎉
    祝大家身體健康,事事如意,日日都開開心心🤗🤗

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚魚好有心噃, mm踏正十二點
      係咪一家人食緊自己整嘅馬蹄糕呀
      年三十晚食咗5粒湯圓宵夜
      我祝大家同貓貓 身心康泰
      心想事成 五福齊來 恭喜 恭喜

      刪除
    2. 未食馬蹄糕呀,我都係食湯丸做宵夜,3粒 😁😁

      刪除
  29. 喂, 姊妹們
    恭喜發財
    個個龍肖虎猛
    開開心心

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜發財
      身體健康
      笑囗常開

      刪除
    2. 大年初一 恭喜大家發財
      新年氣場好夠
      精神都特別好
      28 放假好好enjoy同休息
      卡b你到埗了, 過年 盡情食得開心唔好就住
      BMD 祝你萬事如意 仔女乖乖無扭計

      刪除
    3. 午安👋🏻
      新年快乐💃🏼
      身体健康💪🏻
      事事如意🎉
      Honey早日康复回家同四宝团聚💗

      刪除
    4. 恭喜發財, 身体健康, 大雞(吉)大利!

      刪除
    5. 恭喜發財,祝大家新年快樂,身體健康,萬事如意

      刪除
    6. 恭喜發財,最緊要身體健康,至可以服侍主子

      刪除
  30. morning sis
    話咁快就年初三

    回覆刪除
  31. http://www.17365ee.com/vod/9/4627play.html?4627-0-1

    阿妹, 俾你睇

    回覆刪除
  32. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  33. http://www.17365ee.com/vod/14/2158play.html?2158-0-1

    回覆刪除
  34. 年初四啦
    恭祝大家 大吉大利

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港假期放埋今日,明天上班了,預祝明天開工大🍊

      刪除
  35. 早晨28靓靓s☕️
    Mina又剥牙😥

    回覆刪除
  36. morning sis
    start to work today

    回覆刪除
  37. 早晨28&各位亲爱的姐妹☕🍜

    回覆刪除
  38. 28 舊魚 & 大家早晨☕️🍔
    標媽噚日黃大仙多唔多人呀 ?
    大舊媽新年有無同囡囡去海邊渡假食海鮮呀 ?

    回覆刪除
  39. RORO.......我喺除夕日整亲只手指,到e+都仲係隔日去医院做 dressing, 所以有排都食唔到海鲜大餐😭

    回覆刪除
  40. 靚靚們早晨呀 ^^
    大舊媽點樣整親架?? 到E+都仲要隔日去醫院, 咪傷得好嚴重囉 O_O

    回覆刪除
    回覆
    1. 大舊媽今日好d無?

      刪除
    2. 早晨!
      大舊媽,小心護理傷口,細菌感染可大可小

      刪除
    3. 准备除夕晚餐时唔小心切亲,左手中指冇咗半边甲
      早几次去急诊科洗伤口,俾护士搞到我痛到哭,之后有位外科医生打救我,e+就係睇紧呢位外科医生,佢亲自同我洗伤口,少少痛&好好多
      到e+谂返起切亲嘅时候我仲係好惊

      刪除
    4. 10指痛歸心, 想像到你有幾痛!

      刪除
    5. 冇咗半边甲O_O...齋想像都覺得痛 T.T ....你以後用刀真係要小心吖

      刪除
    6. 聽到都覺得痛😿
      以後要小心d呀

      刪除
    7. 聽到都覺得痛😿
      以後要小心d呀

      刪除
  41. 我都經歷過比🐈罐頭介到流好多血,暈佗佗😵 大舊媽咁傷,我都寒咗……😨
    大舊媽小心傷口呀😮

    回覆刪除
    回覆
    1. 處理D鋒利物件真係要打醒12分精神

      刪除
    2. 我對d鋒利嘅嘢好小心,整親就真係大鑊😱

      刪除
    3. 我對d鋒利嘅嘢好小心,整親就真係大鑊😱

      刪除
  42. 回覆
    1. 大舊媽 & 靚靚們早晨呀 ^^
      大舊媽你咁早起身嘅??

      刪除
    2. 大舊魚& 大家早晨...我今朝早餐食鵪鶉蛋燒賣 + ☕️
      阿妹,天氣寒冷記得著多件衫 !

      刪除
    3. 今天是我的假期最後一天,下星期一要返工啦🙈

      刪除
  43. 各位早晨呀 ^^
    卡B今日開工大吉

    回覆刪除
  44. 回覆
    1. 收工啦,個腦唔想再睇D水蛇春咁長又悶蛋電郵

      刪除
  45. 回覆
    1. My Little Mermaid & RORO & 靓靓s早晨早晨☕️🍲

      刪除
    2. 早晨,情人節快樂!😘🌷🌹🌻🌼💐🌺🌸

      刪除
    3. 大舊媽手指點?
      我試過開罐頭瀬嘢
      開手指忽肉
      舉高手止血
      血流到小腿一身都係
      起碼成個月先好
      勿食蝦蟹牛蛋鴨筍,會發的

      刪除
    4. 阿妹你過了年初十係咪回家了?

      刪除
    5. 琴日星期一去洗伤口,医生话到星期五先需要再洗,已经唔痛,我相信要成个月先会好返
      我用块毛巾包住只手指飞去医院🤕

      刪除
  46. 靚靚們早晨呀 ^^
    用利器整嘢真係要小心D, 睇你哋講, 我個心都離一離 >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 28 過年咁耐無返過屋企呀
      上次有嘢攞先被批准返屋企咋
      返去齋睇無得攬攬錫錫....唉....
      屋企人成日勸我, 忍多幾個月咩都得啦....

      刪除
    2. 早晨各位𢇁打,今朝自家厚多士+☕️
      阿妹,大舊媽加油,病魔速速走👊🏻

      刪除
    3. 係啦, 阿妹你忍吓, 你E+打好個底, 歸家嘅日子應該會再快D架, 加油呀!!!

      刪除
    4. 幾個月好快過, 阿妹一定要忍下💪💪

      刪除
  47. 早晨呀咁多位姊妹
    Honey你好驚嚇, 不過你話而家唔痛就好啦😅

    回覆刪除
  48. morning sis
    will be busy until the end of feb
    阿妹睇住webcam止痕先啦....

    回覆刪除
    回覆
    1. 28 & 各位早晨呀 ^^
      2月尾.....好快啫, 28加油!!

      刪除
    2. 大家早晨~
      晏d想去食云吞面☕️🍜
      Honey......仲有三四个月就可以返屋企啦,e+忍下先😗

      刪除
    3. 雲吞麵有冇蝦架???? 你唔食得蝦喎

      刪除
    4. 午安各位,大舊媽,有傷口要戒囗,你都忍下啦

      刪除
    5. 我食惯嗰檔云吞面喺冇虾嘅,不过头先都冇食到,改变主意去咗食鱼滑老鼠粉,d鱼滑仲好似美人鱼咁滑,好好食😋😋😋

      刪除