2017年7月20日星期四

暫休

物理治療, 覆診, 排電療,
很累.....要休息一下.....

no talking no talking no talking no talking no talking no talking no talking no talking

288 則留言:

悄悄話可直接電郵到saimuimama@gmail.com

  1. 好好休息,我哋會默默等妳完全康復,再齊齊吹水說說笑

    回覆刪除
  2. 阿妹
    先多休息
    起碼你可以在家對住4個仔
    唔使牽腸掛肚

    回覆刪除
  3. 阿妹~ 好好休息, 等你回歸, FIGHTING!!!

    回覆刪除
  4. 阿妹, 要記住有我地關心你, 有乜需要記得出聲講俾我地知 ! 我地熱熾期待你康復回歸, 努力加油!

    回覆刪除
  5. 多d休息,尽量放松心情,等妳

    回覆刪除
  6. 明白亞妹你好累....亞妹記住好多人愛你支持你的....

    回覆刪除
  7. 好好休息,這一關好快過,我哋等妳回歸一齊吹水,有需要即管出聲,love you❤

    回覆刪除
  8. 可能只有當事人你才能感受到那種攰,但幾時都可以考慮接受别人的幫忙,無須太介懷,大家都想你早日康復

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 大舊囉 & 各位早晨呀 ^^

      刪除
    2. 阿妹, 流感高峰期出入醫院要小心保重啊, 祝早日康復, 重開貓毛咖啡檔!

      刪除
  10. 各位早晨!
    打完風大家回到自己崗位,努力加油!
    阿妹也要加油,fighting 💪🏻💪🏻💪🏻

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 大家早晨☕.....我好睏 ZZZZZZZZZZZZZ

      刪除
    2. 大家早晨😗
      RoRo.....☕☕☕☕☕☕,夠唔夠😁

      刪除
    3. 大家早晨😗
      RoRo.....☕☕☕☕☕☕,夠唔夠😁

      刪除
  12. 回覆
    1. 大家午安🍛🍌
      呢几日都係晨运完就去打怪兽,噚日仲劲,跟咗一大班年轻靓仔去玩咗五粒钟,打咗七个战场,返到屋企冇哂电,但又好开心😀

      刪除
    2. 大舊媽好勁,有小鲜肉陪玩😘

      刪除
    3. 打怪兽 ? Pokemongo嗎 ?一大班小鲜肉陪玩...果然識揀嚟玩😁😁😁

      刪除
    4. 係 Pokemon go 呀!
      视觉上真係大大满足 😋😋. 佢哋仲帮我手捉怪兽添😉
      唸到仲有好多机会会同佢哋一齐玩,真係好开心😝😎

      刪除
    5. 咁捉咗Lugia (利基亞) & Articuno(急凍鳥) 未? 扔咗幾多個白波捉到?
      Articuno (急凍鳥) released on Saturday, July 22 and available through Monday, July 31.
      Moltres (火鳥) to be released on Monday, July 31 and available through Monday, August 7.
      Zapdos (雷鳥) to be released on Monday, August 7 and available through Monday, August 14.

      刪除
    6. 你遲d仲可以捉埋火鳥 & 雷鳥💪💪

      刪除
    7. 已经捉咗3只 articuno 同 1只 lugia。Arti 容易捉,Lugia我捉咗好多场至捉到,不过我老公就好运到两只都係一个波就捉到。希望迟d可以捉埋 moltres 同 zapdos 😊

      刪除
  13. 回覆
    1. 早晨呀鱼鱼&各位靓靓☕

      刪除
    2. 早晨呀鱼鱼&各位靓靓☕

      刪除
    3. 魚舊& 大家早晨☕
      大舊媽~ 我噚晚大約7點時係屋企開POKEMONGO見到Lugia係附近道館開戰中, 見你玩得咁開心, 咪試下用張免費票入去打boss....6隻怪c咗5隻, 最後一隻打打吓佢話我win.....跟住扔第3個白波終於捉到佢...嗰下自己都唔太相信呢....真係幾開心架, 等我試下捉埋Articuno先💪

      刪除
    4. 熱辣辣星期五,大家捉怪獸時要小心中暑呀🌞

      刪除
  14. 回覆
    1. 大家早晨☕
      Ro,已捉到 Moltres😗

      刪除
    2. 28大舊媽 & 各位早晨呀 ^^
      大舊媽~ 咁熱出去捉精靈, 要帶多支水, 小心中暑呀

      刪除
    3. 大家早晨☕.....熱C人, 今日天陰陰落少少雨降下溫都好GE
      大舊媽~ 我淨係捉過Lugia咋....本來都想捉Articuno, 但係附近見到時都返緊工, 無得捉, 今日開始有Moltres, 但我開機見唔到,一個擂台都見唔到, 可能遲D先有得捉, 有一個星期, 睇下我遇唔遇到啦......你好犀利吖💪咁快捉到!

      刪除
    4. 天文台天天說下雨,講了多天水都無一滴

      刪除
  15. 各位早晨呀 ^^
    落返幾場大雨就好喇, 冇咁焗

    回覆刪除
  16. 回覆
    1. 大家早晨☕️..........開始落雨無咁熱焗喇

      刪除
    2. 大家早晨☕️
      我呢树一早落微雨,e+阴天☁️🌬
      噚晚又去打Lugia,又係捉唔到 (我只得一只Lugia)😔

      刪除
    3. 可能Lu 媽都去左捉怪獸

      刪除
  17. sorry ar🙇🙇 近來比較忙👅
    我無捉怪獸🙅,不過前排知道我屋村的MTR站有得捉,好多忍呀😁

    回覆刪除
  18. 回覆
    1. 大家早晨☕️-.....噚日係公司開POKEMONGO,見到Moltres,可惜個擂台剛巧貼住圓圈邊,要出樓層走廊才可到達擂台範圍...就是這麼近那麼遠的感覺,,,差少少都入唔到....所以時間地點唔啱又打唔到, E +都仍然只得一隻Lugia

      刪除
    2. 大家早晨
      再接再厉💪🏻💪🏻💪🏻

      刪除
    3. 今年好似無舊年咁誇張,成個公園到晚上人山人海,可能近排天氣不好吧🤔

      刪除
  19. 大家早晨☕️
    早2日捉Moltres, 手震震5個波拋失3個, 得2個中俾佢彈返開....煙咗.....捉唔到!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家早晨 ☕️
      5个波咁少 😦 今日最尾一日捉Moltres,加油💪🏻

      刪除
    2. 早晨囉舊&靚靚s☺
      今次又到樓下裝修,掘地聲嘈到乜都聽唔到,嚇屎貓😢😢

      刪除
    3. 早晨,又是熱辣辣的星期一,鄰居裝修最受苦是貓貓,Lu 姐一定成日呢埋,惨惨……

      刪除
  20. 28 Lu & 大家早晨 ☕️
    大舊媽我噚日無捉呀...上次捉Lugia係我第一次打怪, 我唔識玩架, 見人用手指起勢[篤]個MON, 我照篤,都唔知有無打到隻怪獸....所以我玩得好[渣]架咋....我知有D人有10幾個波捉 ~好叻, 今朝已經見到霤鳥 (Zapdos), 不過返工途中唔得閒捉, 睇下遲d遇唔遇到啦......你一定捉到ge....努力💪

    回覆刪除
  21. 早晨,28 Lu 囉,公 仔時有時無,新手機有這種符號公仔(^ω^)好玩

    回覆刪除
  22. ☕️大家早晨
    一早已打咗三场,捉咗2只zapdos 😆

    回覆刪除
  23. 頭先Lunch time見公園擂台有Zapdos, 攞張免費票入去打吓,20個人一齊打, 好快就打贏咗, 仲俾咗10個波捉...不過始終手震震, 第一個波拋失,好彩第2個波就捉到.....我都有喇💪

    回覆刪除
  24. 早晨囉&靚靚s ^^
    魚仔放假?

    回覆刪除
  25. 大家早晨 ☕️
    Lu 媽~ 條魚去咗韓國玩呀, 下星期一先返工

    回覆刪除
  26. 大家早晨 ☕️
    公司同事昨晚係隧道煞唔切車,5車相撞 (最前2架相撞先), 佢係最後嗰架車, 不過好彩全部無人受傷.....所以揸車真係要小心& 保持安全距離

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨囉﹠靚靚s ^^
      HK人多車多,就算係行人都要小心,過馬路我唔會咁心急,都唔會停喺馬路中間d安全島!
      仲有...唔好做低頭族呀 > <

      刪除
    2. 大家都要小心注意道路安全

      刪除
    3. 係呀,我絕對不會追巴士、地鐵、甚至電梯都唔會追,等下一架囉🤗

      刪除
  27. 大家早晨☕
    鱼鱼返嚟未呀?

    回覆刪除
  28. 大家早晨☕
    鱼鱼返嚟未呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大舊媽 & 大家早晨呀 ^^
      我返嚟啦, 今朝好唔想返工 HEHE

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除
    3. 早晨舊魚&靚靚s^~^
      魚仔個♡留咗喺韓國未返:D

      刪除
    4. 舊魚 & 大家早晨 ☕️
      大舊媽~ 我捉咗Lugia (利基亞)2 捉1 (第2隻捉時HANG 機)
      Articuno (急凍鳥) 0 (無捉)
      Moltres (火鳥) 1捉0 ~ 煙咗(手震震10個波丟失1半)
      Zapdos (雷鳥) 3捉3

      刪除
    5. Ro……我好差架:
      Articuno = 8:5
      Zapdos. =. 12:7
      Moltres. = 6:3
      Lucia = 15:4 初时係 10:1 😝😝

      刪除
    6. 午安各位,歡迎魚魚回歸*\(^o^)/*
      唔知阿妹最近如何?甚念!

      刪除
    7. 唔知阿妹最近如何?甚念!x2

      刪除
  29. 回覆
    1. 魚魚& 大家早晨☕💪
      阿妹加油....💪💪

      刪除
    2. 大家早晨☕️
      喺屋企附近嘅公园晨运接触到好多人,了解到运动同放松心情对病情会有好大帮助,我家姐就係一个好好嘅例子

      刪除
    3. 大家午安,表妹歐遊一個月,每天當替工好似好忙,上到cafe 已經是下午茶時間,對了細妹,每天固定時間揾d野做下,可以有點細藝無咁悶

      刪除
  30. 大家早晨☕
    剛係Partition 見到隻小小強 @.@, 俾我用紙巾拍c咗

    回覆刪除
  31. 大家早晨☕️
    好彩只係小小強🙀

    回覆刪除
  32. 早晨靚靚s ^^
    前排樓上裝修完,E+又到樓下搭棚,仲鑽咗兩個星期都未完,唔知鑽到幾時,搞到小朋友無時安寧T T

    回覆刪除
  33. 樓上樓下裝修要留係屋企真係好辛苦, 貓仔耳朵仲要咁靈敏, 真係好慘慘

    回覆刪除
  34. 我對面有個地盤,已經起左两年幾,幾日以為佢平頂,點知又加一層😣

    回覆刪除
  35. 大家早晨☕
    星期三話會大風雨....米仔要準備好保護家姐Lu妹喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 囉 & 各位早晨呀 ^^
      嚟緊又打風 星期三開始又要落足成個星期雨

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除
    3. 早晨靚靚s ^^
      米仔: 我會好好保護家姐仔ga la ^~^
      佢自己都未搞得掂 > <, 米仔搞咁耐都搞唔掂d腸胃,濕糧完全唔得,約咗聽日帶埋d便便去驗……

      刪除
    4. 卅幾度出深水埗糴貓糧

      刪除
  36. 回覆
    1. 28 & 大家早晨☕
      1 號風球喇

      刪除
    2. 28囉早晨,條魚仲未返工?
      表妹昨晚回港,一個月的貓保姆生涯正式結束,終於鬆一口氣😄

      刪除
  37. morning sis,
    9號波
    extra holiday
    但街上貓狗就慘了...

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家早晨☕️
      又打风💨
      Lu妈,咪仔睇e生未?

      刪除
    2. 又打風,細妹、卡B屋企有無漏水?想當年你兩個都是打風漏水

      刪除
    3. 大舊媽,唔成功呀,佢真係好大隻又大力,我無本事搞佢入袋 TT...
      終於要取消booking > < 真係要諗下辦法...
      E+唯有只食乾糧,停濕糧 ;(

      刪除
  38. 各位早晨呀 ^^
    標媽~ 前日我請咗假去做鐘點呀 haha, 平時真係少做嘢, 只係抺咗 1/3 間屋啫, 夜晚對手酸軟到唔知放喺邊好

    回覆刪除
    回覆
    1. Lu 媽有冇諗過搵醫生出診呀?

      刪除
    2. 捉唔到咪仔入袋都可以验便便先呀

      刪除
    3. 大家早晨☕️
      噚日真係好勁風....東北風.....係房開咗冷氣都聽到街外吹到呼呼聲...不過就無乜雨

      刪除
    4. 靚靚早晨 :-)
      我都係咁諗想驗便便先,但E生助手話最好食咗藥先驗會好d……
      我再搞唔掂先揾E生出診;幸好佢只係對濕糧反應唔好:-I

      刪除
    5. 琴日好'殘忍'咁無開罐罐,大隻仔d💩靚到不得了 :-D

      刪除
  39. 大家早晨☕️....我有D唔舒服,好攰咁> <

    回覆刪除
  40. 早晨靚靚s:-)
    阿囉會會感冒,食d維他命C先la

    回覆刪除
  41. 囉,有唔舒服要識得leave

    回覆刪除
  42. 各位早晨呀 ^^
    好耐冇見阿妹, 唔知佢點呢

    回覆刪除
  43. 早晨靚靚s:-)
    好掛住细妹媽 ♡

    回覆刪除
  44. 回覆
    1. 各位早晨ヾ(@^▽^@)ノ

      刪除
    2. 每位姐妹都好关心同好掛住细妹,相信细妹在心情同身体状况都良好嘅时候就会上嚟同我哋 say Hi……我哋耐心d等候🤗
      细妹 Honey 加油💪🏻

      刪除
  45. 回覆
    1. 大家早晨☕️
      我哋耐心d等候阿妹💪💪

      刪除
    2. 大舊媽....4 神鳥我仲欠1隻Articuno....捉過1次捉唔到, 到e+都未遇啱時間地點捉....明天活動就完, 唔知今日遇唔遇到呢!

      刪除
    3. 大家早晨☕️
      最近d鸟越嚟越难捉,前日同今朝已打四场,但一只都捉唔到😔

      刪除
    4. 噚日放工時係公司樓下見到Moltres, 幫家姐捉到, 自己就9個波都捉唔到😔

      刪除
    5. 午安,週末又打風,唉!

      刪除
  46. 回覆
    1. 早晨靚靚s🍵🍳
      早餐又加價 ╮(╯_╰)╭

      刪除
    2. 早晨,今日開學了,雖然離開學校生活多年,現在住的地方隔離有两間學校,天天見到孩子上課,和聽到打鐘聲,都好有親切感

      刪除
    3. Ro,今日经过一番努力之后,终于捉到一只狗狗 Suicune😆

      刪除
    4. 大舊媽好犀利呀,剛推出就已經捉到水君Suicune, 我睇地圖見佢係其他地區出現, 我附近就未見過, 有一個月時間希望我都捉到啦💪

      刪除
  47. 大舊媽...星期六自己&幫家姐一共打咗4場都捉唔到狗狗 Suicune😣

    回覆刪除
  48. 午安!返工果d準備洗手食飯

    回覆刪除
  49. Ro……仲有二十几日,一定会捉到嘅💪🏻
    我巳经有五只,全部都係d小鮮肉s帮我捉嘅😝😅

    回覆刪除
  50. 回覆
    1. 早晨呀,今日七月半,幫Bill 婆婆做節ing

      刪除
    2. 各位午安🍛🍹
      今年我七月初二先烧街衣,唔知边度出咗问题,我同老公都係第二朝早就大髀痛,痛咗我兩日☹️

      刪除
    3. 吓.....遲咗一日燒就........!!!

      刪除
    4. 大舊媽...頭先Lunch time 係公司樓下有狗狗 Suicune, 叫條魚陪我打完先食lunch, 可能沾到佢d旺氣, 捉到第一隻狗狗喇😅

      刪除
  51. 各位早晨呀 ^^
    七月初二燒街衣都算早啦, 咁都出事 O_O

    回覆刪除
    回覆
    1. 我琴日都好邪,化化下寶企在原地無郁都抝柴,隻腳變豬蹄😣

      刪除
    2. 大家午安🍣🍣🍶
      Ro……条鱼咁旺妳,每日都叫佢陪妳打啦😄

      刪除
    3. 吓...企係度唔郁都抝柴 !!! 真係好離奇吓喎

      刪除
    4. 好邪呀……真係唔到你唔信呀

      刪除
  52. 回覆
    1. 大舊媽 & 各位早晨呀 ^^
      標媽企原地都抝柴 O_O, 今日有冇好D, 消腫未?
      大舊媽~ 我琴日 lunch 都有陪囉打, 輸咗啦 hahaha

      刪除
    2. 早晨靚靚s🍵🍳
      Bill媽有冇睇跌打?

      刪除
    3. 大家早晨☕️
      標媽有無搽消腫藥膏? 好D未?
      大舊媽...噚日Lunch time &放工同家姐打2 場, 1場8個波, 1場12個波都捉唔到吖, 呢隻狗狗好曳呀😐

      刪除
    4. 無咩事啦,唔係好痛,祇是未消腫,今日照去LC開倉😛

      刪除
  53. 各位早晨呀 ^^
    標媽琴日SHOPPING完, 隻腳有冇嚴重咗呀 XP

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家早晨☕️
      Shopping 能醫百病呀 !

      刪除
    2. 禾矛樹,己經唔痛啦,祇是瘀到出晒腳面

      刪除
    3. 今朝带楼下一只已绝育嘅猫女去睇医生……噚晚俾我见到一只外来嘅变态猫公想侵犯佢,对佢又打又咬,成哋毛,两只脚收伤唔行得,背脊都俾佢咬伤 🤕🤕🤕。心痛死我!
      e+俾佢喺我屋企门口养伤,好彩佢好乖冇吵到人。

      刪除
    4. 的隻變態貓公去奄 XDDD

      刪除
    5. 真係慘慘豬,個貓公咁惡屎

      刪除
    6. 絕左育都搞,真係變態😔

      刪除
  54. 各位早晨呀 ^^
    嘩~~ 隻貓公咁惡 ge, 佢係咪想霸地盤呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家早晨☕️
      猫女已经好好多,仲呱呱叫要出院😊

      刪除
    2. 午安各位,仲趕得切叫下午茶

      刪除
  55. 回覆
    1. 早晨各位,7月真係好邪,家姐早两日PK, 下爬縫了8針

      刪除
    2. 8針😨 Bill姨媽早日康復

      刪除
    3. BilI姨妈到底係点样PK整到咁伤呀?😰

      刪除
    4. 趺得咁甘! 下扒骨茅樹吖嘛?

      刪除
  56. 回覆
    1. 28 & 大家早晨呀 ^^
      大舊媽~ 囉琴日請咗病假, 今日返工啦
      標姨媽P得咁勁 O_O, 實好CC

      刪除
    2. 28魚&大家早晨☕️
      標姨媽好傷呀....實好痛喇 !
      公司好多病菌, 唔知點解我肥C大隻都中招...傷風感冒咳! 睇咗醫生休息咗1日半, E+好返好多喇

      刪除