2017年10月9日星期一

不經不覺

在這裡
有很多不經不覺......
no talking no talking no talking no talking no talking no talking no talking no talking

453 則留言:

悄悄話可直接電郵到saimuimama@gmail.com

  1. 不經不覺由09年開始寫blog已經寫了8年,很慶幸寫blog可以認識阿妹妳和一眾的姊妹們😘😘

    回覆刪除
  2. 在这里真的有很多不经不觉…
    多年来经历了很多,最开心得是认识了好多好姐妹,建立了一种很奇妙的感情,像是每天都见面,但又与大多数姐妹都素未谋面;感觉很亲昵,但又未拖过手沒听过你们的声音……
    祝福你,细妹Honey……愿你早日康复!

    回覆刪除
  3. 我是由2008年頭開始寫BLOG的
    大家由YAHOO共識一齊搬嚟呢度
    最記得阿妹你話我同卡B一樣咁慢熱
    我估係因為過往瀨得嘢多
    所以對人加倍防範
    奇就奇在素未謀面
    但又真心坦誠相待
    一齊面對生老病死互相扶持
    果下先可貴

    回覆刪除
  4. 😼將我地拉埋一齊,大家痴痴呆呆坐埋一枱,咁就7、8年 😘
    阿妹,早日康復,等妳一齊講貓經…… love you ❤

    回覆刪除
  5. 最初寫BLOG, 只係同圍內幾個朋友聯誼吓, 估唔到, 因為阿囉 & 波咪 ge 主動, 做就咗我哋呢班姐妹 ge 友誼, 好難得喺網上可以識到班真心 ge 朋友仔
    阿妹~~ 等你好返, 約埋一眾姐妹出嚟傾吓玩吓吖

    回覆刪除
  6. 如果唔係Lu 媽提點,都唔知又入錯門口😅
    不經不覺一年又過左四分之三
    不經不覺Yahoo 搬來這裡已經四年,可惜之前的相片已經開不到了
    阿妹,要記住我們還有個約定,大家一齊去旅行,等你啊!

    回覆刪除
  7. 話咁快又識咗差唔多10年啦, 其實網路交友雖觸不到摸不著對方, 但都可以交心的. 祝阿妹早日康復!

    回覆刪除
  8. morning sis
    今日我開檔
    飲咩食咩?
    隨便坐....

    回覆刪除
    回覆
    1. 28 & 各位早晨呀 ^^
      一杯咖啡吖唔該☕

      刪除
    2. 28魚&大家早晨☕
      我要貓毛多士&熱奶茶唔該

      刪除
    3. 大家早晨
      d感冒菌好历害,剛剛又去 pharmacy 买药😷

      刪除
    4. 大舊媽保重呀,都叫咗妳唔好出去揾小鲜肉 😅,休息多d,準時食💊

      刪除
    5. 💊要食,小鲜肉都一定要揾😝

      刪除
    6. 大舊媽~ 食咗藥要多 d 休息先會好架, 小鮮肉.....放埋一邊先啦 XD

      刪除
  9. 各位早晨呀 ^^
    今日輪到我開檔, 煲水先

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家早晨☕
      大舊媽~病就唔好周圍走喇, 乖乖地食完藥係屋企休息下咪掛住同小鮮肉搜獵神獸 Raikou 啦

      刪除
    2. 大家早晨
      半昏迷咗兩日,今日终于精神好d,有力去打獵啦

      刪除
    3. 早晨靚靚s 🍵🍳
      大舊媽又出發揾小鮮肉la 💪💪

      刪除
    4. 可能小鲜肉先係治病良藥🤔

      刪除
  10. 大家早晨☕
    天氣仲係好熱 -.-

    回覆刪除
  11. 早晨靚靚s 🍵🍳
    好似話周末打風 😮

    回覆刪除
  12. 大家早晨☕️
    我呢树中午之前就好热,之后就落大雨,咁嘅天气搞到d医生好忙好生意😳

    回覆刪除
  13. morning sis
    after typhoon no.8 yesterday
    back to work again today

    回覆刪除
    回覆
    1. 28 & 各位早晨呀 ^^
      仲諗住打唔成風, 點知個8號風球都掛咗成日
      仲要好涼, 琴日氣溫曾經底過20度, 但今日又開始熱返

      刪除
    2. 早晨靚靚s 😊
      琴日全日閉關 😅

      刪除
    3. 大家好,就夠钟食午饭啦🍚🍚🍚
      我呢树落紧大雨

      刪除
  14. 回覆
    1. 美人鱼&各位靓靓早晨☕️

      刪除
    2. 3 日藥令我暈迷了3日��

      刪除
    3. 陰公,大舊媽😷又到Bill媽😷
      真係要保重身體

      刪除
  15. 大家早晨☕
    我細妹係澳洲返咗來, 所以請假family day囉
    標媽,大舊媽應該好返晒喇啩💪

    回覆刪除
  16. 大家早晨☕
    我仲有少少咳
    "陈仔"。。。好亲切😘

    回覆刪除
  17. 大家早晨☕
    我仲有少少咳
    "陈仔"。。。好亲切😘

    回覆刪除
  18. 早晨靚靚s ^^
    大舊媽同標媽藥到病除,嗚殊!
    囉囉妹有遇風球嗎?

    回覆刪除
  19. 大舊媽,我地喺Yahoo年代,個個都‘陳仔’上身,玩得好開心;p(好懷念)

    回覆刪除
  20. 好番好多啦,e+出去托貓糧,自己唔食主子都要食

    回覆刪除
  21. Lu媽~ 細妹星期二早上到HK,好彩無遇風球
    標媽~ 托糧嗰個係標爸喎

    回覆刪除
  22. 早晨靚靚s 😄
    今日我開檔,煲水先 😽

    回覆刪除
    回覆
    1. Lu 媽 & 各位早晨呀 ^^
      你煲水, 我去準備 d 多士先

      刪除
    2. 大家早晨☕
      唔該一客Lu媽奶茶+傻魚多士 ^.^

      刪除
    3. 早晨,今朝早餐是昨晚課堂麵包,竹炭朱古力合桃香橙包 & 蜂蜜乳酪吐司

      刪除
  23. 回覆
    1. 大家早晨☕
      E+清涼咗, 我已經2晚無開冷氣瞓喇 ^^

      刪除
    2. 大家早晨☕
      热咗好多日,e+终于吹风落雨☔

      刪除
    3. 此留言已被作者移除。

      刪除
  24. 回覆
    1. 28 & 各位早晨呀 ^^
      28~ 請個大假休息吓啦

      刪除
    2. 大家早晨☕
      朝早起身返工真係好唔想....可以返晏D就好喇 @.@

      刪除
  25. 大家早晨☕
    明天公眾假期,終於可以唔使返星期六💪

    回覆刪除
    回覆
    1. 囉 & 各位早晨呀 ^^
      hahahaaa 就俾你放一個星期六咁多啦

      刪除
    2. 早晨囉魚﹠靚靚s ( ^ω^ )
      囉可以瞓到中午先起身 XDDD

      刪除
    3. 大家早晨☕️
      放一个星期六过下瘾都好呀😄

      刪除
  26. 回覆
    1. 大家早晨☕
      我上咗高原,15度,好爽

      刪除
    2. 28大舊 & 各位早晨呀 ^^
      e+ d 天氣好舒服, 最啱瞓覺 hehe
      大舊媽係咪上高原捉精靂 XP

      刪除
    3. 大家早晨☕
      e+ d 天氣真係好舒服 ^.^......大舊媽係咪同囡囡& 老公揸車去咗玩呀

      刪除
  27. 囡囡要上课,只得我同老公二人世界😗

    回覆刪除
  28. 大家早晨☕
    E+ 18.5度 ~ 好清涼 ^.^

    回覆刪除
  29. 早晨呀!出遊幾日,琴晚返左香港Lu, 財散人安樂

    回覆刪除
  30. 回覆
    1. 28 & 各位早晨呀 ^^
      標媽~~ 睇 FB 都 feel 到你哋今次韓國之旅好 high 喎

      刪除
  31. 美人鱼&各位早晨☕️
    Ro……我已经捉咗两只炎帝啦💪🏻💪🏻
    Lu妈…呢个月仲未见妳上嚟喎😌

    回覆刪除
  32. Lu媽到 👯
    大舊媽,今日先係11月ge第2日,妳真係巧掛字我 😄
    今次捉炎帝有冇小鮮肉幫忙ga 😆

    回覆刪除
  33. 大家早晨☕
    大舊媽~ 我噚日唔啱時間,無得捉呀, 今朝公司樓下個GYM又無炎帝, 希望下午或放工後會遇到係附近啦 !
    你嗰2隻獅子係自己捉定小鮮肉幫你捉架 ? 😄😄

    回覆刪除
  34. 😄😄LU媽同我一樣諗起D小鮮肉😄😄

    回覆刪除
  35. 今次去韓國,跟左一天local tour, 個領隊姐姐話韓國小鲜肉,祇在電視機找到,街上是没有的,多失望

    回覆刪除
  36. 两只都係唔同嘅小鲜肉帮我捉嘅,自己未落过手😅
    其实时常一齐玩嘅除咗d小鲜肉之外,仲有好多成熟嘅大朋友,男女都有 (男多d),大多数都好友善,所以都玩得好开心😄

    回覆刪除
  37. 大舊媽~ 我捉到炎帝喇😄, 仲要CP1906 IV93💪 😄😄
    其實一大班人一齊玩真係好開心下 XD

    回覆刪除
  38. morning sis
    2018 will come in 8wks

    回覆刪除
    回覆
    1. 28 & 各位早晨呀 ^^
      眨吓眼又一年, 真快

      刪除
    2. 大家早晨☕
      阿妹~ 天氣開始轉涼, 你要多穿點唔好著涼呀 ! 一年好快就過, 阿妹好快就康復回歸💪

      刪除
    3. 早晨靚靚s 😊
      今年感覺好似支箭咁快

      刪除
    4. 大家早晨
      Ro好劲👍🏻👍🏻👍🏻。今日俾我捉到 1908😄,希望迟d会有1930

      刪除
  39. morning sis
    终於捱到立冬.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿妹
      頂多一陣
      好快就會捱完
      雨過天青

      刪除
    2. 28 & 各位早晨呀 ^^
      阿妹加油呀💪💪
      歡迎仔仔媽歸隊

      刪除
    3. 大家早晨☕
      Honey多d休息,放松心情❤

      刪除
    4. 早晨各位,期待阿妹歸隊🤗

      刪除
  40. 回覆
    1. 大家早晨☕️
      又落雨☔️☔️☔️

      刪除
    2. 大家早晨☕
      落雨唔好周圍去喇大舊媽, 係屋企陪貓貓玩啦

      刪除
  41. 大家早晨☕️
    BMD今日咁早呀😌

    回覆刪除
  42. 又到星期一,大家早晨加油!
    Ro,琴日玩到儍咗,一共打狗打咗7场😬,捉4只,有几个小鲜肉打咗17场😆

    回覆刪除
  43. 早晨靚靚s 😊
    大舊媽 💪

    回覆刪除
  44. Bill 婆婆生日,同族人大吃大喝之後果…………肚疴😷🤒

    回覆刪除
  45. 各位靓靓早晨☕️
    今日要载囡囡去搭地铁,所以要早起身😴
    Bill PoPo 好番味呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家早晨☕
      Bill 婆婆止咗痾未呀 ?
      大舊媽 1 日打7場咁多XXXXDDD....我5捉3, HK E+有 Mewtwo捉, 不過要抽籤ge, 唔係公開俾人捉, 要抽中去指定ge 地方捉, 馬來西亞有無得抽籤捉 ?

      刪除
    2. Ro……我住呢一区暂时仲未有,有d地方已经有ed

      刪除
    3. 肚疴人是我呀,好番啦!

      刪除
  46. 今日吃妙妙止疴餐…………雞捞麵😂

    回覆刪除
  47. 各位早晨呀 ^^
    標媽咩事要睇中醫呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家早晨☕
      公司Printer 無 la la 用唔到, 唔通係想叫我退休返屋企 XXXXXD

      刪除
    2. 囉想得太美了 😈
      bill媽肚疴完睇中E保健?
      靚靚s早晨呀 😊

      刪除
    3. 大家早晨,個肚上星期日瀉完之後,一直嘰哩咕嚕,可能投訴Bill 婆婆生日,吃得仲多過Bill 婆婆😂

      刪除
    4. Printer 坏就要退休?🤔😈

      刪除
  48. 回覆
    1. 大家早晨☕
      今朝17度...天氣轉涼了,大家記得穿夠衫唔好著涼 ~ 由其是阿妹, 凍就攬住d毛孩取暖啦
      大舊媽~ 部printer我會俾電腦同事試下整先,或者只係cable問題

      刪除
  49. 回覆
    1. 此留言已被作者移除。

      刪除
    2. 早晨靚靚s 🍵🍳
      囉,之前睇電視節目講過E+ d printer出廠已經set咗個數量,夠數就停機,就算整到,都捱得唔耐,唔知妳公司個部係唔係果d 😈

      刪除
  50. 回覆
    1. 囉,今日放工先去襯嗎?我現在去😎

      刪除
    2. 標媽~ 我要返工架, 點可以好似你咁自由,辦公時間去行街shopping, high tea 喎, 不過我都係驚人山人海, 所以叫咗家姐幫我買埋😊

      刪除
  51. 回覆
    1. 大家早晨☕
      我今日食麥記魚柳包做早餐

      刪除
    2. 早晨魚囉&靚靚s 😻
      我都係鍾意食 🍳🍵😄

      刪除
  52. 回覆
    1. 大家早晨☕
      今朝去咗金鐘幫公司交文件, 地鐵車廂超多人, 好彩有位坐唔使又迫又攰

      刪除
    2. 我係金鐘返工返左8,9年,e+次次去都認唔到路😝

      刪除
  53. 回覆
    1. 大家早晨☕
      又到星期五喇

      刪除
    2. 早晨靚靚s 😊
      亞妹,掛字妳呀 ♡

      刪除
    3. 早晨各位!
      亞妹,掛字妳呀! 4寶,都好掛字你地呀!

      刪除
  54. 大家早晨☕
    12月喇...今年好快就過去

    回覆刪除
    回覆
    1. RoRo&大家早晨☕️
      唔好嘅嘢好快就过去

      刪除
    2. 囉大舊 & 大家早晨呀 ^^
      唔好嘅嘢好快就过去 X 2

      刪除
    3. 午安!大家好!今天BMD 不太好,打敗仗,剛看完e生回來,吃了藥阿囉上身,要去睡了😪

      刪除
    4. BMD 吃完藥休息多D就會好快好返架喇, 唔好心野又整包又織/鈎頸巾喇 ~ 要多D休息呀 !

      刪除
  55. 各位早晨呀 ^^
    標媽好返 D 未呀 ??

    回覆刪除
  56. 早晨靚靚s 😊
    Bill媽好返d未呀,天氣時涼時熱,我都要食d維他命C打下底先 😺

    回覆刪除
  57. 大家早晨☕
    天氣轉涼, 阿妹&大家都要穿多點(大舊媽除外),不要著涼

    回覆刪除
  58. 大家好🍦
    我呢树早几日每日都落雨,呢三四日又好热🔥
    BMD保重身体👩‍❤️‍👩

    回覆刪除
  59. 各位早晨呀 ^^
    標媽食咗藥要休息多D, 唔好周圍去啦 XP

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家早晨☕
      我係FB見到BMD噚晚同牛米高羊出咗街晚飯喎....咁算唔算周圍去.......

      刪除
    2. 早晨魚囉 😊
      咁即係bill媽打勝仗 💪

      刪除
    3. 又快到 lunch啦……近排时间好似唔夠用

      刪除
  60. 各位早晨呀 ^^
    大舊媽最近忙緊乜嘢?

    回覆刪除